Diskuze: Ako zničím nepriatelia ?
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 19 zpráv z 19.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Od kdy píšeme příspěvek slovensky a překládáme do češtiny ?
Ta registrace je zazracna ... nerozjel se ti po ni i tvuj program ?
Jinak ne, ze bych rozumel unity ale ja ve hrach vzdy nepratele "zabijel" tak, ze jsem si uchovaval v poli jejich instance a podle toho s kterou treba naboj ze zbrane kolidoval, tak tu z toho pole proste smazal Rekl bych, ze se to tak resi snad u vetsiny her (jen se treba pak uchova souradnice te instance, kterou chci smazat a na tech souradnicich vykreslim sprite mrtveho nepritele nebo tam prehraju nejakou peknou animaci)
Tak jinak - při vkládání zdrojáku do příspěvku vkládej tento mezi HTML Texy značky code a /code. Vypadá to
takto
Arogance ti koukám zůstala, i když používáš jiný uživatelský profil. Všeobecně platí zásada, že když umím prd a po někom chci, aby mi s něčím poradil, neměl bych se chovat arogantně a drze, protože by se mi mohlo stát, že mě potencionální pomocníci pošlou do pr... (tam, kam slunce nesvítí), nebo mi přinejlepším nic neporadí...
Arogancia ? je toto keď som napísal že potrebujem radu , alebo kto by my napísal kod !
Arogantní je například tato tvá odpověď
Od kedy som sa zaregistroval
A mimochodem, tvému popisu problému nerozumím, zkus to napsat nějak, ať je ti rozumět (nemyslím to nijak, jen nechápu o co ti jde). Oceňuji přiložené video, kde je vidět ten rytíř, který má předpokládám zabít nějakého počítačového enemáka?
To máš pravdu moja gramatika je na prd Ešte raz
Mam Rytiera,ale problém je ten že neviem spraviť aby som zabil nepriatelia,a mam script ktorý zabije Playera (Rytier) ale ja chcem pravý opak, chcem aby moja animacia attack zabil nepriatela
viacej napíšem ak chcete my pomoc !
Kod:KillPlayer
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class Destroy : MonoBehaviour {
public int damage;
void OnTriggerEnter2D (Collider2D other )
{
if (other.tag == "Player")
{
other.GetComponent<Rytier2D> ().TakeDamage(damage) ;
}
}
}
Já bych to udělal tak, že bych si vytvořil int zivotynepritele=10; a po každém úderu by bylo:
zivotynepritele--;
Potom bych si ověřil jestli nepřítel ještě žije:
if(zivotynepritele==0){
//a zbytek... že se kolem něj zobrazí loužička krve a zmizí to už si udělej sám
}
Z toho co jsi napsal jsem pochopil, že chceš něco takového.
Možná, že by bylo lepší ověřovat, jestli
zivotynepritele <= 0
Protože někteří nepřátelé můžou brát víc dmg než 1 a potom by to nemuselo vycházet
Me spis prekvapuje, jak je to Unity uzasne ... dokaze si naklikat "hru" s pohybujicimi se plochama, ruznyma animacema, s objekty, ktere ti brani v ceste / zabiji te ... ale nedokaze vyresit takovou primitivnost jako zabiti nepritele
var life = 10;
function OnCollisionEnter(boom : Collision) {
if(boom.gameObject.tag == "bullet")
{
life -1;
if(life <= 0)
Destroy(gameObject);
}
}
Nějak tak nejsem si jistý
Zobrazeno 19 zpráv z 19.