dodání ihned! nové
Hledáme programátora do rostoucího týmu ITnetwork.cz, 100% home office, 100% flexibilní pracovní doba. Více informací
Black Friday je tu! Využij jedinečnou příležitost a získej až 80 % znalostí navíc zdarma! Více zde
BF
Avatar
Erik .jr
Člen
Avatar
Erik .jr:17.11.2016 8:42

Sk
Mám problém,mam hotového Rytiera ktorý chodí, nečinný a udrie ale ja chcem aby som zničil nepriatelia na písal som script KillPlayer a to znamená že zničí Playera (Rytiera) to som zvládol ale ja chcem teraz opačnie
aby som ho zabil pomocou f ktory udrie

môžte my napísať kod ale poradiť ?

CZ:
Mám problém, mam hotového Rytíře který chodí, nečinný a udeří ale já chci abych zničil nepřátelé na psal jsem script KillPlayer a to znamená že zničí Playeru (Rytíře) to jsem zvládl ale já chci teď opačným
abych ho zabil pomocí f ktery udeří

Kod:KillPlayer
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Destroy : MonoBehaviour {

public int damage;

void OnTriggerEnter2D (Collider2D other )
{
if (other.tag == "Player")
{
other.GetCompo­nent<Rytier2D> ().TakeDamage(da­mage) ;
}

}
}

 
Odpovědět
17.11.2016 8:42
Avatar
Odpovídá na Erik .jr
Neaktivní uživatel:17.11.2016 12:29

Od kdy píšeme příspěvek slovensky a překládáme do češtiny :D?

Nahoru Odpovědět
17.11.2016 12:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Erik .jr
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Erik .jr:17.11.2016 15:38

Od kedy som sa zaregistroval :D

 
Nahoru Odpovědět
17.11.2016 15:38
Avatar
krepsy3
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
krepsy3:17.11.2016 16:23

Odkdy nedáváme kód do code? :D

Nahoru Odpovědět
17.11.2016 16:23
Programátor je stroj k převodu kávy na kód.
Avatar
Erik .jr
Člen
Avatar
Odpovídá na krepsy3
Erik .jr:17.11.2016 17:45

Od kedy som sa zaregistroval :D

 
Nahoru Odpovědět
17.11.2016 17:45
Avatar
Jan Bezdíček
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Erik .jr
Jan Bezdíček:18.11.2016 4:45

Ta registrace je zazracna ... nerozjel se ti po ni i tvuj program ? :D

Jinak ne, ze bych rozumel unity ale ja ve hrach vzdy nepratele "zabijel" tak, ze jsem si uchovaval v poli jejich instance a podle toho s kterou treba naboj ze zbrane kolidoval, tak tu z toho pole proste smazal :D Rekl bych, ze se to tak resi snad u vetsiny her (jen se treba pak uchova souradnice te instance, kterou chci smazat a na tech souradnicich vykreslim sprite mrtveho nepritele nebo tam prehraju nejakou peknou animaci)

 
Nahoru Odpovědět
18.11.2016 4:45
Avatar
krepsy3
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Erik .jr
krepsy3:18.11.2016 9:19

Tak jinak - při vkládání zdrojáku do příspěvku vkládej tento mezi HTML Texy značky code a /code. Vypadá to

takto
Editováno 18.11.2016 9:19
Nahoru Odpovědět
18.11.2016 9:19
Programátor je stroj k převodu kávy na kód.
Avatar
krepsy3
Redaktor
Avatar
krepsy3:18.11.2016 9:20
Nahoru Odpovědět
18.11.2016 9:20
Programátor je stroj k převodu kávy na kód.
Avatar
Odpovídá na Erik .jr
Michal Štěpánek:18.11.2016 10:17

Arogance ti koukám zůstala, i když používáš jiný uživatelský profil. Všeobecně platí zásada, že když umím prd a po někom chci, aby mi s něčím poradil, neměl bych se chovat arogantně a drze, protože by se mi mohlo stát, že mě potencionální pomocníci pošlou do pr... (tam, kam slunce nesvítí), nebo mi přinejlepším nic neporadí...

Nahoru Odpovědět
18.11.2016 10:17
Nikdy neříkej nahlas, že to nejde. Vždycky se totiž najde blbec, který to neví a udělá to...
Avatar
Erik .jr
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Štěpánek
Erik .jr:18.11.2016 13:16

Arogancia ? je toto keď som napísal že potrebujem radu , alebo kto by my napísal kod !

 
Nahoru Odpovědět
18.11.2016 13:16
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
Erik .jr
Člen
Avatar
 
Nahoru Odpovědět
18.11.2016 13:20
Avatar
Odpovídá na Erik .jr
Michal Štěpánek:18.11.2016 13:57

Arogantní je například tato tvá odpověď

Od kedy som sa zaregistroval :D

Nahoru Odpovědět
18.11.2016 13:57
Nikdy neříkej nahlas, že to nejde. Vždycky se totiž najde blbec, který to neví a udělá to...
Avatar
krepsy3
Redaktor
Avatar
krepsy3:18.11.2016 14:09

A mimochodem, tvému popisu problému nerozumím, zkus to napsat nějak, ať je ti rozumět (nemyslím to nijak, jen nechápu o co ti jde). Oceňuji přiložené video, kde je vidět ten rytíř, který má předpokládám zabít nějakého počítačového enemáka?

Nahoru Odpovědět
18.11.2016 14:09
Programátor je stroj k převodu kávy na kód.
Avatar
Erik .jr
Člen
Avatar
Odpovídá na krepsy3
Erik .jr:18.11.2016 15:38

To máš pravdu moja gramatika je na prd :D Ešte raz

Mam Rytiera,ale problém je ten že neviem spraviť aby som zabil nepriatelia,a mam script ktorý zabije Playera (Rytier) ale ja chcem pravý opak, chcem aby moja animacia attack zabil nepriatela

viacej napíšem ak chcete my pomoc !

Kod:KillPlayer
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Destroy : MonoBehaviour {

public int damage;

void OnTriggerEnter2D (Collider2D other )
{
if (other.tag == "Player")
{
other.GetComponent<Rytier2D> ().TakeDamage(damage) ;
}

}
}
 
Nahoru Odpovědět
18.11.2016 15:38
Avatar
David Moškoř:19.11.2016 11:39

Já bych to udělal tak, že bych si vytvořil int zivotyneprite­le=10; a po každém úderu by bylo:

zivotynepritele--;

Potom bych si ověřil jestli nepřítel ještě žije:

if(zivotynepritele==0){
//a zbytek... že se kolem něj zobrazí loužička krve a zmizí to už si udělej sám
}

Z toho co jsi napsal jsem pochopil, že chceš něco takového.

Editováno 19.11.2016 11:41
Nahoru Odpovědět
19.11.2016 11:39
Život je příliš krátký na to, abyste vymýšleli smysluplné názvy proměnných...
Avatar
Odpovídá na David Moškoř
Josef Kuchař - Pepa489:19.11.2016 12:13

Možná, že by bylo lepší ověřovat, jestli

zivotynepritele <= 0

Protože někteří nepřátelé můžou brát víc dmg než 1 a potom by to nemuselo vycházet ;)

Nahoru Odpovědět
19.11.2016 12:13
2x piš, jednou debuguj
Avatar
Jan Bezdíček
Redaktor
Avatar
Jan Bezdíček:19.11.2016 20:19

Me spis prekvapuje, jak je to Unity uzasne ... dokaze si naklikat "hru" s pohybujicimi se plochama, ruznyma animacema, s objekty, ktere ti brani v ceste / zabiji te ... ale nedokaze vyresit takovou primitivnost jako zabiti nepritele :D

 
Nahoru Odpovědět
19.11.2016 20:19
Avatar
Odpovídá na Erik .jr
Ondřej Pohořelý:19.11.2016 21:49
var life = 10;

function OnCollisionEnter(boom : Collision) {

    if(boom.gameObject.tag == "bullet")
    {
           life -1;
           if(life <= 0)
           Destroy(gameObject);
    }
    }

Nějak tak :D nejsem si jistý

Nahoru Odpovědět
19.11.2016 21:49
Nezastavuj se dlouho protože život nikdy nečeká !
Avatar
Erik .jr
Člen
Avatar
Odpovídá na Ondřej Pohořelý
Erik .jr:20.11.2016 8:06

Už som vyrieš ,ale vďaka :D

 
Nahoru Odpovědět
20.11.2016 8:06
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 19 zpráv z 19.