NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Avatar
Jakub Lásko[Saarix]:10.11.2013 13:30

Zdravím, dělám si animace v MonoGame pro hru a narazil jsem na menší problém... Používám zde metodu, která se zavolá jakmile se objekt přestane pohybovat, aby se animace spustila pozadu a bylo to hládké.

public void DefaultState(GameTime gameTime, int row)
        {
            time = 0;

            while (currentFrame != 0)
            {
                time += (float)gameTime.ElapsedGameTime.Milliseconds;

                if (time > changeRate)
                {
                    if (currentFrame <= frames)
                        currentFrame--;

                    screen = new Rectangle(width * currentFrame, height * row, width, height);
                    time = 0;
                }
            }
        }

Zde ale narazím na problém že "zpětný chod" animace není vidět. Myslím že je to tím cyklem while v metodě, kde se program zasekne a nedostane se na Draw. Napadlo mě uvnitr metody po změně obrázku volat sám Draw, ale to by bylo nepraktické, tak hledám nějaké schůdnější řešení. Díky :-)

Editováno 10.11.2013 13:31
Odpovědět
10.11.2013 13:30
Časem je vše možné.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.