Zdravím, dělám si animace v MonoGame pro hru a narazil jsem na menší
problém... Používám zde metodu, která se zavolá jakmile se objekt
přestane pohybovat, aby se animace spustila pozadu a bylo to hládké.
publicvoid DefaultState(GameTime gameTime, int row)
{
time = 0;
while (currentFrame != 0)
{
time += (float)gameTime.ElapsedGameTime.Milliseconds;
if (time > changeRate)
{
if (currentFrame <= frames)
currentFrame--;
screen = new Rectangle(width * currentFrame, height * row, width, height);
time = 0;
}
}
}
Zde ale narazím na problém že "zpětný chod" animace není vidět.
Myslím že je to tím cyklem while v metodě, kde se program zasekne a
nedostane se na Draw. Napadlo mě uvnitr metody po změně obrázku volat sám
Draw, ale to by bylo nepraktické, tak hledám nějaké schůdnější
řešení. Díky
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.