Diskuze: c#
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
C# rozhodně není skriptovací jazyk ale plnohodnotný jazyk, ve kterém naprogramuješ prakticky cokoliv. Dle mého názoru je to nejmodernější jazyk z největší šestky (C++, C#, Java, JavaScript, PHP, Python). Pokud začínáš, je úplně jedno který jazyk se naučíš, základní konstrukce jsou všude stejné. Debug a Release se liší například v optimalizaci finálního kódu a podobně. Pro začátek ti pouze stačí, že DEBUG verze zapíná DEBUG makro, nic víc vědět nepotřebuješ. Pokud jsi začal se C#, tak bych s ním pokračoval. C++ je mnohem těžší jazyk.
Podle mě je nejmodernější Růst, ale ten se ještě tolik neprosadil
C# je na nic
To záleží, co programuješ. Pokud potřebuješ opravdu využít výkon, tak dost na nic je (tzn. optimalizace kódu ti dá hrozně práce). Ale pro běžné aplikace není důvod C# nepoužít (pokud ti nevadí závislost na .NETu).
Debug vs. Release
Liší se nastavením projektu. Jak píšeš, Debug je určen pro ladění, Release pro "produkční nasazení". V Debug překladač neoptimalizuje, což mj. znamená, že každému řádku kódu v podstatě odpovídá kus strojového kódu, takže se dá dobře kroovat, dávat breakpointy, prohlížet si stavy proměnných atd. Při Release se provádějí různé optimalizace, takže už např. nelze vždy ztotožnit každý řádek zdrojového kódu se se skupinou instrukcí... a některé proměnné vůbec neexistují v paměti – špatně se krokuje, breakpointy nemusí fungovat, prohlížení hodnot proměnných za běhu také ne. Výsledný kód je ale o hodně rychlejší.
Děkuji za odpovědi zde dávám odkaz na oné video: https://www.youtube.com/watch?… Dále se chci ještě optat jak je to s učením dvou a více jazyků najednou,chci umět i vytvářet webové stránky takže u mne by se jednalo k c# o css a php. Html z veliké části znám.
Když už se učíš C# a chceš k tomu i web, tak se mrkni na ASP.NET, protože tam C# využiješ taky.
Já osobně jsem se nejdříve naučil pořádně C# (učil jsem se asi tři roky pořádně, potom zbylé roky "jen tak, aby se neřeklo") a pak až jsem se pustil do webovek. A jak už tady bylo dříve řečeno, je celkem jedno, jaký jazyk se učíš, není problém přejít z jednoho na druhý. Ovšem při učení více jazyků si dej pozor na to, aby se ti nepletly jednotlivé příkazy
//EDIT
Jinak za mě osobně C# jen dopručuji na naučení základů programování to stačí a potom hravě přejdeš na C++
On tam neřekl že je c # scruptovaci jazyk, ale vyjádřil se dost
nešťastně, pro nováčky. Mluvím o hotových enginech, kde se pak samotná
hra - jeji logika scriptuje v nějakým jazyce. V hodně enginech (unity,
unreal, cryengine,..) Je to i třeba Lua, Javascript a C#. Kde třeba c # je
používány v unity a nově i cryengineu právě na děláni a pohaneni herní
logiky (mono)
Odtamtud se pak volají api, které už musí být maximálně optimalizovane a
tak je v c/c++ a často i přímo v asm. Přes injectnuty asm libky
Zobrazeno 8 zpráv z 8.