Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)
Avatar
gcx11
Redaktor
Avatar
gcx11:29.4.2016 12:24

Ahoj,
hledám v C# nějaký engine/framework na tvorbu her. Už zhruba vím, jak by to mělo vypadat, ale nejsem si jistý, v čem to napsat. Chtěl bych, aby to umělo:

  • vykreslovat složitější 2d polygony + jejich kolize (?)
  • zobrazení nějakého textu na obrazovce
  • výhodou by bylo, kdyby to umělo i vykreslování obrázků
  • pozice myši + stisknuté klávesy

Jednalo by se o vesmírný simulátor, kde by hráč létal se svojí lodí a bojoval s ostatními AI loděmi, sbíral suroviny a další podobné věci. Mapa by byla neomezená. Tudíž bych potřeboval vykreslovat na černé pozadí nějaké tvary (lodě, meterority, planety).

Co jsem zatím našel, tak v Monogame to sice jde, ale dost těžkopádně, obcházením přes efekty. Do použití Unity se moc nehrnu a vzhledem k tomu, na jaké úrovni abstrakce to je, tak bych tipoval, že to v tom také nebude jednoduché. U WF/WPF bych se bál o rychlost vykreslování. Našel jsem i Duality, ale tam to nejspíš nepůjde.
http://duality.adamslair.net

Děkuji za vaše nápady, rady nebo připomínky.

 
Odpovědět 29.4.2016 12:24
Avatar
Odpovídá na gcx11
Luboš Běhounek (Satik):29.4.2016 16:39

SharpDX umí Direct2D, pokud ti stačí 2D kreslení a text, kolize si jednoduše dopíšeš a pozice myši/klávesy můžeš tahat přes form nebo přes DirectInput

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 29.4.2016 16:39
:)
Avatar
gcx11
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
gcx11:29.4.2016 16:56

Díky, zkusím se na to podívat, vypadá to, že něco takového jsem chtěl :)

 
Nahoru Odpovědět 29.4.2016 16:56
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.