Diskuze: C# XNA - Tower defence
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, s těmi vektory se zatím v XNA moc nekamarádím, ale přímočarý pohyb je velmi jednoduchý, stačí si vypočítat vertikální a horizontální rychlosti. Koukni na tento článek, je to článek starší, chystám se ho přepsat, ale měl bys to z něj pochopit: http://www.itnetwork.cz/index.php?…
Pokud ti postačí 2D, můžeš s výhodou využít datový typ Complex. Můžeš s tím pak dělat běžné matematické operace a dobře se vyhodnocuje vzdálenost objektů.
Samozřejmě ve Vector2 můžeš přetížit operátor '+='.
Díky moc už to mám
na přičítání
position -= line_move(position, enemy.position);
private Vector2 line_move(Vector2 strela, Vector2 target)
{
float d = (float)Math.Sqrt(Math.Pow((strela.X - target.X), 2.0f) + (float)Math.Pow((strela.Y - target.Y), 2.0f)) / speed;
return new Vector2((strela.X - target.X) / d, (strela.Y - target.Y) / d);
}
byla to rychlovka vše funguje jak má moc díky za http://www.itnetwork.cz/index.php?…
Zobrazeno 5 zpráv z 5.