Diskuze: Cheaty na hry . . .
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 13 zpráv z 13.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Všechny data dané hry (kde se jednotlivé věci nekontrolují pro jistotu na serveru - to je mimochodem důvod, proč ti wallhack u kvalitně udělané hry nikdy nepujde), se nacházejí v paměti počítače.. například.. počet jídla v Age of Empires. Software typu Cheat Engine funguje na hodně primitivním principu.. prohledává paměť daného procesu a hledá v něm určitou hodnotu .. (aktuální hodnotu třeba jídla v Age of Empires).
Pak tu hodnotu v té paměti změní - tedy změní reálně hodnotu jídla v Age of Empires.
U většiny her, kteér jsou napojeny na server se ale tyto hodnoty už kontrolují na serveru, takže ti žádný SW typu Cheat Engine nebude fungovat.. sice se ti to třeba zobrzaí změněné na UI. ale když budeš chtít provézt třeba nějaký nákup, tak se na serveru zkontroluje, jestli fakt na to máš potraviny.
Esp? musis disassemblovat hru, abys nasel, jak se dostanes k pozicim hracu, k svoji pozici a orientaci kamery a pak podle toho na odpovidajicich mistech vykreslit treba ctverec.
No ano ale ako to všetko zapisať pretože ten týpek to robil na offline servery a z cheatenginu strašne vela veci vypisoval do C++ ktore vobec neviem teraz kde stiahnuť.
Luboš Běhounek asi by si mi na SKYPE nepovysvetloval nejake veci čo ? vieš ja by som sa od tych skusenych posnažil naučiť
pokud tu server/client komunikaci neprogramoval idiot a server je dostatecne vykonny na to, aby pocital alespon jednoduchy ViewPorty, tak na klienta pozici cizich hracu neposila, dokud ho fakt "nemuze videt".
Je to narocny na vypocetni vykon serveru (musi mit v sobe MESH mapy) ale pomoci ruznych heuristic se to da hodne zjednodusit a stale to zustava efektivni.
Je to jedina opravdu funkcni ochrana prtoi wallhacku
C++ ovládáš alespoň na pokročilé úrovni?
Myslíš, že kdyby bylo jednoduché (na čtyři příkazy) naučit se programovat, že by se na to vydávaly mnohastránkové knihy a že by se to několik ročníků učili studenti ve školách? Připadá mi, že máš o programování zcela mylné představy...
Josef Kuchař
Nie , on robi dokonca ten typek navody na to a ja som myslel že z navodov si to zapamatam ibaže ked som už robil ten kod vypisalo mi asi 5555 chyb
Aby jsi mohl vytvořit cheat na hru, tak musíš mít víceméně stejně
dobré znalosti programování, jako tvůrce(i) oné hry, ne-li lepší,
protože musíš najít díru tam, kde ji vývojář nenašel
Stejně mi to připadá, že jako laik sis prostě řekl, že něco udělaš,
že to bude strašně jednoduchý, a viz
napr. aspon trošku na tom zbohatnut
je vidět, že si to ani neumíš pořádně promyslet, kdyby to bylo tak jednoduchý, tka jak by jsi na tom mohl zbohatnout, že? Ty si to opravdu představuješ jak Hurvínek válku
Tohle je prostě zbytečný topic. Jak už tu bylo několikrát řečeno, musíš být nejdřív fakt dobrej v programování, aby jsi se o to moh alespoň pokusit. Až budeš bravurně ovládat nějaký programovací jazyk, tak napiš znova. Teď si sedni, začni se učit, a uvidíme se nejdřív za dva, tři roky.
Kdyby to bylo takhle jednoduché, tak už by to někdo udělal před tebou.
pokud tu server/client komunikaci neprogramoval idiot a server je dostatecne vykonny na to, aby pocital alespon jednoduchy ViewPorty, tak na klienta pozici cizich hracu neposila, dokud ho fakt "nemuze videt".
Ono ho musis posilat uz o chvili driv, kdyz se blizi k rohu, kvuli interpolaci (resp. extrapolaci)
Na cheaty se vykašli, je to zbytečný. Nejen, že tím kazíš hru, ale i tím sobě přiděláváš práci. Co takhle znalosti použít na něco jako tu hru vytvořit, než nějakou cizí zlehčovat?
Zobrazeno 13 zpráv z 13.