Diskuze: Co potřebuju pro vývoj her (Unity)
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ano, je dlouhá .
V první řadě potřebuješ umět googlit - bez googlu se programátor
neobejde.
Pak to chce umět C# - rozhodně se v Unity neobejdeš bez základů OOP.
Pak až samotné Unity, nejlíp podle nějakých tutoriálů, aby ses naučil
základy.
Zkus si na youtube najít něco málo z těch českých tutoriálů a pak tvoř nějaké jednodužší hry. Z vlastní zkušenosti ti mužů říct že z unity toho nejvíc najdeš na youtube. Bohužel kromě úplných začátků nic v češtině.
Za chvíli přijde nová várka mích FPS tutoriálů a co psal rrepin15 tak řekněme že já to budu zahrnovat (tedy aspoň to co budeme potřebovat)
Mám pocit že většina těch tutoriálů na YT je udělaná buď pro naprostý začátečníky, nebo je o hrozně specifických věcech
Vždy když se něco učím, snažím se nejdřív pochopit úplné základy. Jak mohou počítače zobrazit vůbec nějaký objekt (úsečka, kruh, ..), co to 2D znamená, jak souvisí s 3D (jak mohu rozšířit to co vím z 2D do 3D), jak reprezentuji 3D objekt a zobrazím ho na 2D plochu? (a hodně dalších)
Unity a podobné nástroje jsou velmi užitečné, ale dokud nebudeš znát alespoň zhruba základy, bude to pro tebe hodně těžké a podle mě i demotivující.
Tak o tohle jsem se snažil a dost z toho chápu, ale zpočátku bylo demotivující spíš tohle a nakonec to s věcma typu unity stejně tolik nepomůže. Ale to je jen můj názor
To máš pravdu, že to může být demotivující. Zkusil bych se to nejdřív naučit jen povrchově, po nějaké době se k tomu vrátit a prozkoumat to víc do hloubky, a pak znovu a znovu. Vždycky když pracuji s něčím takovým, napadají mě otázky typu: jak to vlastně uvnitř funguje a proč? Když už nic jiného, alespoň ti to pomůže napsat efektivní kód.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.