NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Java programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!
Avatar
Pepa Lakosil
Člen
Avatar
Pepa Lakosil:13.7.2017 20:25

Zdravím, momentálně se učím Unity podle oficiálního tutoriálu. Jen bych se chtěl zeptat, jak mám udělat, aby mi kulička, kterou ovládá uživatel, kolidovala úplně i se zdmi.
Mám kuličku, která sbírá obdélníčky. U obdélníků mám Rigib body a Is kinematix zapnuté. U colideru mám zapnuté Is Triggered. Zajímalo by mě, jak to mám vyřešit s kolizí u zdí. Protože když zdím zapnu U colideru Is Triggered, tak projdu skrz. Jen bych potřeboval, aby mi vyvolali na kuličce Triggeredd události.
Předem děkuji za poskytnuté rady.

 
Odpovědět
13.7.2017 20:25
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
dez1nd:14.7.2017 6:14

Jestli potřebuješ aby se ti kulička od zdí odrážela a zároveň se spouštěli Triggery tak mě hned napadá, zkus na ty zdi přidat 2x collider, jednou triggered a jednou pro fyzikalni vlastnosti.
Další věc mě napadá, že by jsi mohl použít OnCollisionEnter() která se spouští ve chvíli kdy se dva collidery dotýkají https://docs.unity3d.com/…ollider.html. Tzn. je spuštěn ve chvíli, kdy se dotkne kulička zdi..

 
Nahoru Odpovědět
14.7.2017 6:14
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.