Diskuze: componenta v xna hází chybu!?
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Toto:
Error 1 'Microsoft.Xna.Framework.Game' does not contain a definition for
'spriteBatch' and no extension method 'spriteBatch' accepting a first argument
of type 'Microsoft.Xna.Framework.Game' could be found (are you missing a
using directive or an assembly reference?) C:\Users\james\Documents\Visual
Studio 2010\Projects\TestGame2\TestGame2\TestGame2\GameComponent1.cs 58 18
TestGame2
XNA nedělám, ale nevím jestli game a spriteBatch jsou nějaké svázané objekty ale zkus zavolat v té metodě draw vše ale bez té předpodny té třídy Game.
EDIT: po pár googlování to asi nějakou návaznost má, ale nikde nepřiřazuješ ten spriteBatch k tomu game, tak možná bude někde chyba v tom.
No co sem chťel vykreslit se nevikreslí ale místo toho přes celé okno šedá barva !?
Ve třídě "Game1" nastav "spriteBatch" jako public, pak se k němu dostaneš i z jiné komponenty. V té komponentě ber jako parametr v kontruktoru "Game1" místo "Game" a taky změň datový typ proměnné "game" v komponentě. Tohle by ti mohlo pomoct: http://www.itnetwork.cz/…do-komponent
Já osobně když v XNA dělám novou class a v ní metodu Draw, tak dám do parametru SpriteBatch spriteBatch. Pak když jsem v Game, tak v metodě Draw jen použiju komponenta.Draw(spriteBatch);
Zobrazeno 9 zpráv z 9.