Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Theodor Johnson:13.4.2013 14:00

Ahoj, mám takový problém s DirectX, zkoušel jsem hledat nějáké tutoriály, ale když jsem zkoušel spustit přibalený exe soubor tak mi to vyhodilo chybu: "Could not Initialize Direct3D" a to i u 2d aplikací, zkoušel jsem se tedy podívat do dxdiag ale tam jsem zjistil že mam akcelerace rozhraní direct3d povolený, i directdraw, tak nevím kde je problém, DirectX mam 11ku

Odpovědět
13.4.2013 14:00
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Hartinger:13.4.2013 14:02

Použij nějaký hotový framework, třeba MonoGame.

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 14:02
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Theodor Johnson:13.4.2013 14:06

Jenže mám z větší části hotovou aplikaci na Winforms a tam vidim jediný možný využití právě v directx

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 14:06
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Hartinger:13.4.2013 14:09

A co to je za aplikaci? Pokud tma nemáš nějaká klikátka, tak je to jedno. Pokud ano, dají se jednoduše předělat.

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 14:09
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Theodor Johnson:13.4.2013 14:11

Dělám na "explorer.exe" mám tam hotovou plochu a systém procházení složek a spouštění souborů, start panel i start okno. toho by bylo trochu moc na předělání

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 14:11
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Hartinger:13.4.2013 14:13

A k čemu tam chceš directX? Není dobré míchat okenní prvky a direct, buď celé bez directu nebo si prvky implementuj v directu.

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 14:13
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Theodor Johnson:13.4.2013 14:16

Potřeboval bych to kvůli vykreslování, normální vykreslování přes graphics se mi nezdá dost rychlý a nějáký efekty jako přechod obrázků s tím je nemožný udělat

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 14:16
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Hartinger:13.4.2013 14:18

Pokud budeš plochu vykreslovat přes directx, bude problém tam umístit normální okenní prvky, stejně bys je musel předělat. Buď se spokoj s GDI nebo to udělej celé v directu, zas tak těžké to není.

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 14:18
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Theodor Johnson:13.4.2013 14:21

Ale v tom je právě problém, i kdybych chtěl to udělat celý v directu tak mi nejde ani spustit

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 14:21
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Hartinger:13.4.2013 14:59

No tak to udělej v MonoGame.

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 14:59
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Theodor Johnson:13.4.2013 15:15

MonoGame jsem taky zkoušel řešit, to mi nejede

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 15:15
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Hartinger:13.4.2013 15:17

Tak si jí rozjeď :P Čisté DirectX dnes již nemá smysl používat a MonoGame je v současné době nejlepší wrapper.

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 15:17
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Luboš Běhounek Satik:13.4.2013 17:12

Proč nemá smysl používat čisté DX?

loapmail:
Zkus se kouknout na http://slimdx.org/ a na http://sharpdx.org/

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 17:12
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
David Hartinger:13.4.2013 17:42

Protože DX se neovládá zrovna hezky, vždyť je to unmanaged. Z existujících wrapperů pro .NET je MonoGame nejprofláknutější. Ten SharpDX vypadá taky docela dobře. Nevím v čem to loapmail dělal, ale vyznělo mi to jako by používal něco lowlevel. Třeba u SharpDX píší: SharpDX is the fastest managed DirectX implementation, je to tedy wrapper nad DirectX.

Editováno 13.4.2013 17:43
Nahoru Odpovědět
13.4.2013 17:42
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
martinsakra
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
martinsakra:13.4.2013 18:06

Co přesně potřebuješ za rychlost? Nestačilo by jen doublbuffering? U většiny takových aplikací, pokud to není zrovna video nebo něco náročnějšího to bohatě dostačuje.

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 18:06
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Theodor Johnson:13.4.2013 18:24

bohužel mi doublebuffering nestačí ani zdaleka, používám ho ale spíš na panely do velikosti 25x50 víc ne

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 18:24
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Luboš Běhounek Satik:13.4.2013 20:06

Nekreslíš doufám nikde nic pixel po pixelu?

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 20:06
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Theodor Johnson:13.4.2013 20:27

To ne jen překresluju panely ve "složkách"

Nahoru Odpovědět
13.4.2013 20:27
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 18 zpráv z 18.