Diskuze: Diskuze: Machr na C# - Hra s gravitací
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 31 zpráv z 81.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Já už mám zmatek ve dnech To dlouhý volno mi nesvědčí.
Ano, je to do zítřka. :[
A sakra ...
... Já mám ve zvyku to hnát přes deadlinu ...
Tak i já přidávám své <a
href="https://drive.google.com/file/d/0B8tNhzLqjXuIM1VxOEw1dHQ5YW8/edit?usp=sharing">řešení</a>.
Snažil jsem se o co nejobjektivnější kód, snad se mi to povedlo.. Do hry
jsem vložil také dva easter eggy kvůli svým mladším sourozencům Dokážete na ně přijít bez
koukání do kódu?
Moje řešení http://leteckaposta.cz/937444189
Koukám že se tu řešilo něco o jiných jazycích. Tak kdyby byl problém,
že jsem to zkusil ve Visual Basicu tak se omlouvám a případné vyřazení
chápu
http://leteckaposta.cz/640025649
Zdravím,
tak se zde taky připojuji se svým řešení. Celé je to WPF, ale POUZE na
ZVUKY (protože .NET nemá standardně knihovnu pro paralelní přehrávání
zvuku a ostatní knihovny jsou fakt docela šílené) jsem použil XNA
SoundEffect třídu. Kdyby to byl problém tak můžu odmazat zvuky.
Se zvuky problém nemám, je to s nimi opravdu hrozné.
sry problem s registrama
(preklad adres z 32b na 64)
uz by to melo jit
http://leteckaposta.cz/918700773
Můžeš mi k tomu poslat spustitelný soubor(Relase)?
tu je release
http://leteckaposta.cz/661877641
tobe to neslo prelozit nebo spustit ?
no bez runtime to nejde spustit. proto sem tam pribalil tu instalacku. ale
jestli znas nejakou knihovnu co umi jednoduse spoustet ty zvuky tak to mozna
este stihnu predelat
Spíš mi udělej spustitelnou verzi bez zvuků, kód mi stačí ten původní.
http://leteckaposta.cz/776109215
Sakra, tak to bylo kurva těsně ...
(Omlouvám se za vše + bugy atd.)
http://leteckaposta.cz/319038155
debug je s xna a release a cely projekt je narychlo prevedeny do SharpDX (uz
zadna instalace XNA ale zase je to zavisle na DirecX)
sice uz je po ale tu este naposledy dneska teda davam posledni verzi kde neni ani dx ani xna (projistotu) ale defaultni SoundPlayer ktery ale obcas ty zvuky bugne
Dneska jsem to celé dokončoval od asi desíti hodin. Vyposlouchal jsem při tom 4 alba od Machinae Supremacy ...
Tak tedy hodnocení:
martinsakra :
Hra vypadá celkem pěkně, padající objekty se pohybují i horizontálně.
Pokud mě ale něco zasáhne, všechny padající objekty se zastaví a
zůstanou na svých místech, i když začnu novou hru (která se navíc spustí
tlačítkem Stop).
Kód je pěkný, pohyb padajících koleček je krásně vyřešený, jen pohyb
hráče není nic moc.
Lukáš Křehula :
Pěkný první pokus, funguje to relativně dobře. Rozhodně by to ale chtělo
objektový přístup, ve Form1.cs by neměl být všechen kód. Herní plocha by
měla být jako jeden pictureBox, ne samostatný pictureBox pro každou věc ve
hře (proto se to pak tak seká). Zvětšující se gravitační zrychlení je
určitě zajímavý nápad, ale po chvíli není kam utéct.
Ondřej Štorc :
Easter eggy jsou pěkné, ale musel jsem se podívat do kódu :[ V kódu máš
občas dost zajímavě pojmenované proměnné, např. foreach (Bomba kostka
in bomby), ale to je tvoje věc. Jinak je kód pěkný.
Místo tří obrázků lze použít jeden (největší) + přetížení metody
DrawImage() - g.DrawImage(obrázek, pozice, šířka, výška)
Pohyb hráče také není nic moc.
1001001 :
Hra vypadá zajímavě, ale kuličky se odráží už ve vzduchu, což určitě
není správně. Postavička je dost velká a ovládá se myší, ale to není
tak podstatné. Kód je rozhodně zajímavý, ale určitě ne ideální. Třída
Particle by měla být rozdělená na 2 (např. Particle a ParticleManger),
takhle funguje jako kulička a zároveň má v sobě list s kuličkami -
public List<Particle> particles; uvnitř třídy
Particle je trochu zvláštní. Zbytek kódu už je pěkný.
dave_23 :
Ty a ten tvůj VB.NET Hra
je vymyšlená pěkně, nápad s autobusem, který se prodlužuje, je
zajímavý. S pohybem hráče to je stejné jako u většiny ostatních, je
trhavý.
Z kódu jsem toho bohužel moc nevyčetl (Visual basicu moc nerozumím a ještě
k tomu na něj nemam ide, takže ho musim číst v Poznámkovém bloku), ale
pár připomínek k němu mám. Velkou část kódu máš ve frmHlavni.vb, což
určitě není správné, místo If Zaniknout = False Then by se asi
mělo používat If Not Zaniknout Then. Je dost zajímavé kombinovat v
názvech češtinu a angličtinu, např. TimerCas, máš tam ty jazyky tak
50/50.
sadlomaslox25 :
Grafika moc pěkná, dost mě pobavilo použití těch hlášek. Líbí se mi
padání různých předmětů a jako jediný máš plynulý pohyb hráče. Kód
je moc pěkný. Jediný problém je u kolize postavičky s okrajem obrazovky -
když tam stojí déle, hra spadne (Aplikace přestala pracovat).
Tomáš Bitter :
Na poslední chvíli ale přeci jen Nápad je také pěkný, chytat jen určité věci. Grafika je dobrá.
Kód je moc pěkný, ale vždycky se něco najde. Např. tady:
if (e.KeyCode == Keys.Left)
leftKeyDown = false;
if (e.KeyCode == Keys.Right)
rightKeyDown = false;
před druhou podmínku je lepší dát if, ať se zbytečně nekontroluje, když stejně nemůže platit.
Placky budou dnes 2: sadlomaslox25 a Tomáš Bitter . Napište mi do PM jaké placky chcete a kam vám je mám poslat.
CrashTest :
před druhou podmínku je lepší dát else, ať se zbytečně
nekontroluje, když stejně nemůže platit.
trochu jsem to popletl a už to nešlo editovat.
Tak ten název proměné kostka je tím že první verze byly děláná z
kostek a při předělávání jsem to zapomněl přejmenovat.. :[ Jinak
gratuluji vítězům
No vykreslovane je to pres render event takze to drzi 60fps + asi fakt jako
jediny tam presne snimam a zpracovavam ty klavesy. Jinak nevim jestli sis vsiml
detekce te kolize
Jinak muzes mi rict ktera verze a jak presne se ti to podarilo shodit ? Me to nikdy nespadlo a to sem to zkousel na vic pocitacich.
Mimochodem nemáš nějakej tip jak zlepšit pohyb?
to "seknutí" aplikace je tak scháválně, aby hráč viděl co ho kde
zasáhlo, rpoblém je že jsem přejmenovvával blbé tlačítko pěknej překlik
Nejnovější verze, byl jsem u kraje a chvíli se snažil vyjít z
obrazovky. Kolize jsem jen tak rychle prošel (je dost pozdě), ale i tak mě
dost uchvátily .
Buď kontrolovat klávesy častěji a pohybovat se po menších úsecích, nebo lépe mít rychlost hráče , pohybovat se pomocí Timeru a měnit rychlost podle kláves (kladná rychlost doprava, záporná doleva), s tím se pak dá i zrychlovat a zpomalovat. Pokud přidáš i vertikalní rychlost, na kterou bude působit gravitace, můžeš i skákat.
Já většinou dávám co nejmenší interval timeru a upravím rychlosti pohybujících se elementů.
Zobrazeno 31 zpráv z 81.