NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Diskuze: Jak naprogramovat case simulator v c#

V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Aktivity
Avatar
Faunty Programmer:24.8.2017 20:23

Chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo neřekl , případně nenaučil jak naprogramovat lehký case simulátor.. pokud nevíte o co jde.. tak jde o to že bude tlačítko na které když kliknu tak se začne protáčet několik obrázků přes obrazovku a na kterém se to zastaví tak ten vám zůstane v inventáři...

 
Odpovědět
24.8.2017 20:23
Avatar
Luboš Běhounek Satik:24.8.2017 20:29

Budes muset umet vykreslit obrazky, a posunovat je, co vsechno uz umis? :)

Nahoru Odpovědět
24.8.2017 20:29
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
krepsy3
Tvůrce
Avatar
krepsy3:24.8.2017 23:07

Určitě použij WPF, nikoliv WF, protože by se to většině uživatelů sekalo. Dále budeš potřebovat canvas, ve kterém budeš mít kontrolku typu image, kterou budeš posouvat. Do ní si připrav obrázek jako pás, kde jsou skiny vedle sebe, to kvůli plynulým přechodům a aby ses tak nenadřel.

Nahoru Odpovědět
24.8.2017 23:07
Programátor je stroj k převodu kávy na kód.
Avatar
Odpovídá na krepsy3
Luboš Běhounek Satik:24.8.2017 23:13

Proč by se proboha mělo WF většině uživatelů sekat? :)

Nahoru Odpovědět
24.8.2017 23:13
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
krepsy3
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
krepsy3:25.8.2017 9:10

Mám tuhle informaci z místního tutoriálu:

https://www.itnetwork.cz/…vykreslovani

Přiznám se, že osobně jsem to nezkoušel, ale týpek asi ví, o čem mluví

Nahoru Odpovědět
25.8.2017 9:10
Programátor je stroj k převodu kávy na kód.
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Marian Benčat:25.8.2017 9:28

Asi naráží na HW akceleraci a že renderer už není SW (CPU). i 3D hry umožňují (ty starší) používat SW rendering a jedou, takže si myslím, že renderovat 10 čtverečků CPU fakt zvládne :-)

Editováno 25.8.2017 9:29
Nahoru Odpovědět
25.8.2017 9:28
Totalitní admini..
Avatar
Odpovídá na krepsy3
Luboš Běhounek Satik:25.8.2017 9:42

Prakticky každej dnešní procesor zvládá překreslovat v fullhd rozlišení i pixel po pixelu rychlostí několik desítek fps, na nějaký složitější hry to vhodné není, ale na takovéhle jednoduché věci, kde jen blituješ pár obrázků je to bez problémů.

Nahoru Odpovědět
25.8.2017 9:42
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Marian Benčat:25.8.2017 10:19

no tam nejde moc o samotné překreslení pixelu (to je jen kopirovani pameti ze shadow bufferu do hlavniho), ale spíše o tu kompozici scény (imho si to myslel, jen se nechápeme). u takto primitivní 2D grafiky, kde jen musi resit nejake vrstvy max nejake shadery (stíny, gradienty, atp..) to bude stíhat v pohodě určitě.

Nahoru Odpovědět
25.8.2017 10:19
Totalitní admini..
Avatar
Odpovídá na Marian Benčat
Luboš Běhounek Satik:25.8.2017 10:52

j, tím jsem myslel pixel po pixelu procesorem a ne třeba jedním drawcallem grafickou kartou celej obrázek

Nahoru Odpovědět
25.8.2017 10:52
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Odpovídá na Faunty Programmer
Neaktivní uživatel:25.8.2017 10:55

Až to dokončíš, neposlal by si mi zdroják? :D

Nahoru Odpovědět
25.8.2017 10:55
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Luboš Běhounek Satik:25.8.2017 11:36

Zdrojaky case simulatoru jsem tady uz hazel: https://www.itnetwork.cz/…-se-zdrojaky ;)

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
25.8.2017 11:36
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Nahoru Odpovědět
9.9.2017 9:47
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 12 zpráv z 12.