Diskuze: Jak naprogramovat case simulator v c#
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Budes muset umet vykreslit obrazky, a posunovat je, co vsechno uz umis?
Určitě použij WPF, nikoliv WF, protože by se to většině uživatelů sekalo. Dále budeš potřebovat canvas, ve kterém budeš mít kontrolku typu image, kterou budeš posouvat. Do ní si připrav obrázek jako pás, kde jsou skiny vedle sebe, to kvůli plynulým přechodům a aby ses tak nenadřel.
Proč by se proboha mělo WF většině uživatelů sekat?
Mám tuhle informaci z místního tutoriálu:
https://www.itnetwork.cz/…vykreslovani
Přiznám se, že osobně jsem to nezkoušel, ale týpek asi ví, o čem mluví
Asi naráží na HW akceleraci a že renderer už není SW (CPU). i 3D hry umožňují (ty starší) používat SW rendering a jedou, takže si myslím, že renderovat 10 čtverečků CPU fakt zvládne
Prakticky každej dnešní procesor zvládá překreslovat v fullhd rozlišení i pixel po pixelu rychlostí několik desítek fps, na nějaký složitější hry to vhodné není, ale na takovéhle jednoduché věci, kde jen blituješ pár obrázků je to bez problémů.
no tam nejde moc o samotné překreslení pixelu (to je jen kopirovani pameti ze shadow bufferu do hlavniho), ale spíše o tu kompozici scény (imho si to myslel, jen se nechápeme). u takto primitivní 2D grafiky, kde jen musi resit nejake vrstvy max nejake shadery (stíny, gradienty, atp..) to bude stíhat v pohodě určitě.
j, tím jsem myslel pixel po pixelu procesorem a ne třeba jedním drawcallem grafickou kartou celej obrázek
Až to dokončíš, neposlal by si mi zdroják?
Zdrojaky case simulatoru jsem tady uz hazel: https://www.itnetwork.cz/…-se-zdrojaky
Zobrazeno 12 zpráv z 12.