Diskuze: Kolize dvou a více PictureBoxů a jejich navrácení, na startovací pozici
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zakladem je oddelit od sebe logiku a vykreslovani - takze treba pri vyhozeni figurek bys vubec nemel ani tusit, ze existuje nejakej picturebox, ale jen se kouknes treba na index policka, na kterym figurka je, a nastavis ji stav, kterej znaci, ze je v domecku.
Obrazky by se jen mely pak hybat podle stavu hraci plochy.
Hraci pole muze reprezentovat dvourozmerne pole typu int s hodnotami. Kazda
hodnota by mohla reprezentovat neco jineho. Napriklad 0 = prazdne misto, 1=hraci
pole, ktere vykreslim, 2=figurka, atd. Kdyz dojde k pohybu figurou projdu pole a
v pripade kdy uz na danych souradnicich je cislice patrici figurce pak je dana
figurka vymazana a zobrazi se ve startovnim poli.
Dal by chtelo sparovat figurky s hraci takze cisla napr. od 2 do 6 rezervovane
pro hrace. Takze by pro figurky byla cisla 2-6.
Pri pohybu figurkou zkontroluju stav policka, na ktere se ma posunout a hned vim
co mam delat. Figurka hrace se muze pohybovat jen po polich v poli, ktera jsou
jednickami a napr. 10-kami (pro domecek)
Hry nedelam posledni jsem vytvoril asi tak pred 20 lety, ale timto zpusobem bych
to resil. Backendem cele hry by bylo 2D pole a operace nad nim. Frontendem
vykreslovani figurek a hraciho pole.
Kolize pictureboxu asi uplne ne - vsechno by se melo odehravat nad nejakou
datovou strukturou/reprezentaci hraciho pole
Zobrazeno 3 zpráv z 3.