Ahoj všichni, blíží se nám velikonoce a tak si v pravidelné
minisoutěži o placku a samolepky naprogramujeme něco odlehčujícího.
Vytvořte jednoduchou minihru s velikonoční tématikou, o co se bude jednat je
už jen na vás Můžete
použít JavaScript, C# nebo Javu. Jako vždy platí, raději odevzdejte hezké
jednoduché řešení, než sice komplexní, ale narychlo dokončené
Ahoj, tak sem dávám svůj výtvor.
Download: http://leteckaposta.cz/861019490
Ovládá se to mezerníkem.
Doufám, že se to bude líbit a pěkné Velikonoce všem i
DEVBOOKU.
Další trénink na event typu máte 24 hodin a vytvořte
Víc času na to fakt nemám, takže minimálně balancování by si zasloužilo
ještě trochu času. http://leteckaposta.cz/802336280
Ovládání šipkami, ale to by jste se dozvěděli z helpu (vím že ho nikdo
nečte)
Ondrca: zkus si příště pohrát s těma kolizema trochu přesnějc nějak
jsem umíral i daleko od pomlázek
Malá poznámka: kdo by to zkoušel náhodou na mono tak rovnou zapomeňte,
odkazuju se na media player (potřeboval jsem 2 zvuky najednou)
myslíš ten bug s new game? ten jsem objevil až teď, protože na new game
z projektu moc neklikám, ale už sem hážu opravenou verzi. http://leteckaposta.cz/942974752
Zdravím,
tady je můj výtvor http://leteckaposta.cz/130184690
Je tam jen 7 jednoduchých levlů, protože jsem začal až ve čtvrtek
odpoledne, tak snad Vám to bude líbit.
Ahoj, přidávám svůj výtvor
Úkolem je kliknout tam, kde se nachází zajíc. Použil jsem canvas spolu s
jQuery. Hledal jsem i nějaké zvuky, ale žádné se mi nelíbili, ale našel
jsem nějaký ten jazz, tak jsem to dal do pozadí (možná to k tomu nesedí)
Download: https://db.tt/hBFxEmXi
Online: http://girtas.aspone.cz/…e/index.html
Tak jsem zase jednou něco stvořil. https://dl.dropboxusercontent.com/…sterGame.zip
Jde o chytání vajíček do košíku, hra je napsaná v C#. Ve hře je
zabudován i particle systém, vše se kreslí na jeden PictureBox ve Windows
Forms.
Snažil jsem se o co nejhezčí objektový kód.
EDIT: (Je to ve VS 2010, takže vy co máte 2013 mě prosím neukamenujte za to,
že vám to nejde spustit
)
Pozn. dělal jsem to už od čtvrtka, dal jsem si záležet s grafikou
Jsem autorem veškeré grafiky a zvuků ve hře.
evidentně můj nápad zas tak originální není
ale pekné. Proč sis vybral ovládání myší místo klávesnicemi jako
já?
Já jsem to vybral kvůli pěkné vzpomínce na http://smartmania.cz/…ejZajici.jpg
a tomu že mám rád ovládání jenom na klávesnici
Myš jsem vybral hlavně proto, že jsem podobnou hru dělal o Vánocích v
Gamemakeru, tam se chytaly balíčky. A ten pohyb myší je takový zajímavější, např nemá stále
stejnou rychlost.
hra se dobře hraje myší proti tomu nic, já jen říkám že mám rád (u
jednoduchých her, že se dají ovládat čiste klávesnici
viz slavná 2048 rep 4096 (http://martijnkorteweg.github.io/4096/) takhle jsem to
myslel
Fůů Strašně moc se
omlouvám, že je to po termínu, ale tak zatím jsem neviděl vyhlášení, tak
to třeba sdraco ještě vezme... Pokusil jsem se o takovou blbost, ve které by
slepice za letu kladla vajíčka a ty by jste trefovali do košíčků na zemi
Grafika nic moc, jelikož
nejsem grafik. Bohužel jsem nestihl dodělat, aby hra skončila po 10ti
vteřinách. Ale tak to snad nevadí http://ulozto.cz/…jandemel-rar
EDIT* Ovládání je mezerníkem a šipkami doleva a doprava
Gramli - Zajíc, za kterým nějakým záhadným způsobem
vzniká řeka. Ačkoli tento základní princip moc logiky nedává, o to více
ji budeme potřebovat k vyřešení levelů, které jsou velmi dobře
zvládnuté a obsahují prvky jako teleporty, skoky a bonusy. Pěkná grafika,
nápad i zpracování, chytlavá hratelnost. Je tam nějaká objektová
struktura. Switch v Level.cs se mi moc nelíbí, raději bych tam viděl
polymorfismus, jako máš u herních objektů nebo alespoň nějaké mapování
typu na obrázek přes dictionary. Nicméně i ten kód je dobře zvládnutý,
chválím. Ondrca - Zakázaná videohra se vrací, tentokrát s vajíčkem
místo návykového ptáčka Flappyho. Herní mechanika je však dobře
zvládnutá a tak vás stejně nepustí. Fakt se to hraje docela dobře, viděl
jsem nějaké tvé první pokusy, kde byl problém s kolizemi, tohle je mnohem
lepší. Další grafika je vykradená z původního Flappyho, což je škoda,
na internetu se dá sehnat plno hezkých obrázků z volnou licencí (třeba na
opengameart). Kód je horší, raději bych to viděl zvládnuté přes
kreslení na Graphics než přes PictureBoxy. Také mícháš logiku a
prezentaci, není tam vlastně žádná vlastní třída. U tebe je to obrovský
pokrok, hýbeš se dobře kupředu, ale máš ještě spoustu práce. Honza Bittner - Králík si dělá zálusk na protivníkovo
vejce, díky té ikoně PlayBoye to skoro vypadá, že tam je nějaký další
podtext Princip je
jednoduchý a dobře zvládnutý, jen působí divně, že není ošetřeno
střídavé tažení týmů. Možná by se tam hodila nějaká základní AI,
sehnat druhého hráče na 1 PC není vždy úplně jednoduché Monarezio_ - Je vidět, že sis s tím dal práci, určitě by
se našla spousta připomínek, ale prostě jsi se s tím vyblbnul, třeba
střídání den/noc, různé herní obrazovky, skóre a podobně. Engine je
pěkně objektový, samotná hra je zábavná, možná ten zajíc by mohl být
trochu větší Zdeněk Pavlátka - A máme tu další chytání vajíček.
Další dobře zvládnutá hra, rotace vajíček vypadá fakt pěkně, stejně
tak i particles, máš tam i nějaký power-up. Škoda toho šedého pozadí a
absence hudby, stačilo by málo, aby to připomínalo veselou velikonoční
hru. Kdybyste to s monarezio_ spojili, tak je z toho dokonalost Kód vypadá docela dobře. Petr Gürth - Klikej na králíka co nejrychleji můžeš,
schovává se, potvora. Základ tam je, ale provedení pokulhává a zrovna
efekt na hráče je na hře asi to nejdůležitější. Chválím použití
canvasu. martinsakra - Další dobře zvládnuté chytání vajíček,
chválím WPF. Možná by to chtělo trochu vyvážit hratelnost, snížit
počet vajec a zvýšit jejich rychlost. Hra je pěkná, ale ničím
nepřekvapí, chtělo by to nějaké efekty.
Řešení od Jan Demel je vtipné a nápadité, ale bohužel
nepropracované a po deadline. Příště to zkus dříve
Dnešní hodnocení je dost těžké Moc se mi líbí logická hra od Gramli a proto získává
placku. Co se týče dalších výtvorů, tak vede Samuel Kodytek a proto také
získává placku. Těsně za ním je s jeho chytačem vajíček Zdeněk Pavlátka
a jelikož je to dost podobné, dám placku i jemu, jen prosím změň to
depresivní pozadí a dej tam nějaké velikonoční Publikujte prosím své
výtvory a napište x adresu pro zaslání placky.
Byl bych moc rád, kdyby svá řešení publikovali i Ondrca, Honza a Martin,
ať se má komunita z čeho učit nebo ať mají prostě co pařit Díky všem za účast, dobře
jsme si s Míšou zahráli.
Jsem rád, že se ti to líbilo A gratuluji všem ostatním.
Pozn. Hudba tam není proto, že se mi nedařilo žádnou vhodnou najít.
Chtěl jsem jí přehrávat přes Media Player, měl jsem k tomu dokonce
připravený kód A ohledně
toho pozadí, vajíčka vypadala dobře jen na tmavém, tak jsem tam dal tohle
Čím bych to měl nahradit?
Obrázkem nebo jen jinou barvou?
A protože efekty a C# už doma mám, vzal bych si asi placku na OOP. Snad je
ten kód dostatečný
Hru přidám
Jenom mám dotaz je nějaký elegantnější způsob jak v takových hrách
(často i jinde) řešit kreslení ne wpf jinak než přes
Dictionary<Objekt,Komponenta> protože se mi tenhle způsob nellibí v
tom že jakmile mám dva ruzné objekty tak už musím vytvářet interface pro
obejkty nebo dva .. víc dictionary
Nevím jestli je to elegantnější způsob, ale já si vždy vytvářím jen
Lis<GameObject> ListOfGameObjects, a ve třídě GameObject si definuju
metodu DrawObject, kterou si napíšu pro každý objekt jak chci. Pak už jen
stačí v některé metodě pro kreslení:
foreach (GameObject o in ListOfGameObjects)
{
o.GameObject.DrawObject(e.Graphics);
}
Přesně tak, podívej se na můj zdroják jak to vykresluju, jestli
chceš:)
Teď mám dotaz já:D Uložil jsem na Devbooku rozepsaný článek, ale nikde
v administrační sekci ho nevidím, on se objeví za nějaký čas nebo sem o
něj přišel?:)
Když klikneš na svoje portfolio a tam klikneš na "můj software a
články", měl bys vidět jestli tam je nebo není, buď musíš počkat na
schválení článku a nebo už je schválený. Pokud tam nemáš žádný
článek tak se ti neuložil :/
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.