Soutěž: Machr na OOP - Prší
Zadání

Vašim úkolem bude, naprogramovat s využitím principů objektově orientovaného programování počítačovou verzi karetní hry prší. Využijeme pravidla z wikipedie (<a href="https://cs.wikipedia.org/wiki/Pr%C5%A1%C3%AD">odkaz</a>) a to pouze klasickou hru, takže si přečtěte odstavce Průběh hry a Speciální karty. Aplikaci dělejte pro více hráčů (ono to ani jinak hrát nejde). Na začátku zadám počet hráčů, pak zadám jméno každého z nich a pak začne hra. Podle pravidel hra vybere náhodného hráče, který začne. V každém tahu každého hráče, vymažete konzoli a vypíšete kolik karet má každý hráč (v reálné hře prostě vidíte, že Franta má už jen jednu kartu a bylo by vhodné mu tam přihodit sedmičku), volitelně vypíšete i 5 následujících, kteří jsou další v pořadí.
Následující: Franta > Josef > Anička > Antonín > Jarka
Pak vypíšete kartu na balíčku. Pokud není přímo číslo karty (po měnění svrškem), tak jen barvu.
Následně vypíšete možnosti tahu. Tzn., že vypíšete všechny možnosti, které očíslujete, a uživatel zadá číslo volby, kterou si přeje provést. Příklad výstupu tahu:
Stav karet ostatních hráčů:
David: 5
Honza: 8
Karel: 2
Franta: 5
Hraje: Franta
Následuje: Michal > David > Honza > Karel > Franta
Přikládáš na: ♥K
Možnosti tahu:
0) líznout si
1) ♦K
♦6
♣4
2) ♥8
♠A
Tvá volba [0-2]: _
Z předchozí ukázka jste asi pochopili, že můžete používat unicode symboly ♠♣♥♦.
Aplikaci můžete vyřešit i s použitím GUI, záleží na Vás. V případě využití GUI je reprezentace hry na Vás a nemusíte se striktně řídit výše uvedenými formáty.
Pro tohoto machra můžete využít pouze jazyka C# a nesmíte využít již hotových řešení. Při odevzdávání odevzdávejte celý projekt, včetně řešení (.sln souboru). Nezapomeňte, že se jedná o machra na OOP. To znamená, že nemusíte vyřešit úplně všechno, ale hlavní je, aby to bylo dobře navrženo. Pro výhru nemusíte splnit všechno, většina bodů bude udělena za dodržení zásad OOP a zásad psaní „čistého kódu“.
Výhra
Vítěz dostane placku Machr, pár samolepek a ocenění do portfolia.
Výsledky
Jméno | bodů | Řešení ( Stáhnout vše ) |
---|---|---|
Bratr | 63 | Stáhnout řešení |
magic44 | 59 | Stáhnout řešení |
Patrik Valkovič | 53 | Stáhnout řešení |
Princ57 | 47 | Stáhnout řešení |
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.


Zobrazeno 23 zpráv z 73.