Využij akce až 30 % zdarma při nákupu e-learningu. Více informací. Zároveň je tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C# .NET
Hledáme nového kolegu do redakce - 100% home office, 100% flexibilní pracovní doba. Více informací.
discount week 30 halloween
Avatar
Ondra Toman
Člen
Avatar
Ondra Toman:4.9.2020 12:31

Snažím se v monogame měřit čas snímku, abych zjistil jak moc je moje hra náročná na výkon a kolik si toho můžu dovolit přidat. Jenže různé postupy měření fps na internetu zahrnují i čas čekání mezi snímky (mám nastavený IsFixedTimeStep = true kvůli časování fyziky).

Zkusil jsem: Snažil jsem se vytvořit nějaký systém měření sám, ale zdá se mi že vrací nesprávné výsledky. V jednom případě se záseky (IsRunningSlowly = true) projeví při 23 ms na snímek jindy při 11 ms.

Chci docílit: Ve finále bych chtěl mít hodnotu v procentech vyjadřující využití času ve snímku např. pokud by update + draw trval 5ms tak výsledek by byl 5ms/16.666ms => 30%

 
Odpovědět
4.9.2020 12:31
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.