HALLOWEEN JE TADY: Získej 66 % extra kreditů zdarma při nákupu od 1199 kreditů s promo kódem NEBOJSEIT66. Zjisti více:
NOVINKA: Začni v IT jako webmaster s komplexním akreditovaným online kurzem Tvůrce WWW stránek. Zjisti více:
Avatar
Jindřich Nikodem:11.12.2013 23:17

Ahoj,

dělám jednoduchou 3D aplikaci, která zobrazuje krychli ve 3D.
Jednotlivé stěny krychle jsou vždy složeny ze dvou trojúhelníků a na ně je následně nanesena textura.

Chci začít používat bezešvé textury, ale nevím jak implementovat nanášení textur, tak aby se na povrchu stěny příslušná textura opakovala, pokud ji mám menší než je povrch stěny nebo se naopak nanesl jen určitý výřez.

Vím, že se používají souřadnice textury a u ImageBruh se dá nastavit property Stretch. Ale pořád se mi nepodařilo docílit opakování textur nebo nanesení je části textury.

Jsem v tomto začátečník a tak bych uvítal nějakou radu, jak se toto vlastně dělá.

Aplikaci mám v C# a pro 3D používám viewport ve WPF.

Díky
Nik005

 
Odpovědět
11.12.2013 23:17
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.