dělám jednoduchou 3D aplikaci, která zobrazuje krychli ve 3D.
Jednotlivé stěny krychle jsou vždy složeny ze dvou trojúhelníků a na ně
je následně nanesena textura.
Chci začít používat bezešvé textury, ale nevím jak implementovat
nanášení textur, tak aby se na povrchu stěny příslušná textura
opakovala, pokud ji mám menší než je povrch stěny nebo se naopak nanesl jen
určitý výřez.
Vím, že se používají souřadnice textury a u ImageBruh se dá nastavit
property Stretch. Ale pořád se mi nepodařilo docílit opakování textur nebo
nanesení je části textury.
Jsem v tomto začátečník a tak bych uvítal nějakou radu, jak se toto
vlastně dělá.
Aplikaci mám v C# a pro 3D používám viewport ve WPF.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.