Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)
Avatar
niksoft
Člen
Avatar
niksoft:11.12.2013 23:17

Ahoj,

dělám jednoduchou 3D aplikaci, která zobrazuje krychli ve 3D.
Jednotlivé stěny krychle jsou vždy složeny ze dvou trojúhelníků a na ně je následně nanesena textura.

Chci začít používat bezešvé textury, ale nevím jak implementovat nanášení textur, tak aby se na povrchu stěny příslušná textura opakovala, pokud ji mám menší než je povrch stěny nebo se naopak nanesl jen určitý výřez.

Vím, že se používají souřadnice textury a u ImageBruh se dá nastavit property Stretch. Ale pořád se mi nepodařilo docílit opakování textur nebo nanesení je části textury.

Jsem v tomto začátečník a tak bych uvítal nějakou radu, jak se toto vlastně dělá.

Aplikaci mám v C# a pro 3D používám viewport ve WPF.

Díky
Nik005

 
Odpovědět 11.12.2013 23:17
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.