Diskuze: Odstranění instance
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Podobný problém jsem řešil, ta třída kterou chceš smazat je form nebo
klasická třída?
Pokud je to formulář vymaž mu všechny eventy, proměné. (promena = null,
event -= metoda)
Pokud je to klasická třída, tak by mohlo stačit ji deklarovat i
inicializovat v např. tlačíku pro spuštění a když ta třída udělá co
měla vynuluj ji promene.
Destruktor je ale volán automaticky.
class Test
{
~Test()
{
Console.WriteLine("Zavolanie destruktora");
}
}
Ale to co som ti poradil je blbost v tvojom pripade, pouzi Gramilovu radu.
:edit, ano destruktor sa vola implicitne, moja chyba
Nevim, jestli destruktor pomůže, protože v té třídě načítám modely, obrázky atd. a je potřeba aby se vždy po dohraní daného levelu "od-načetly" (aby modely z 1. levelu nepřekážely v levelu druhém).
Pre každý level sú iné moduly, alebo sa len na daný level modifikujú?
Jen vytvoříš novou instanci třídy Level (nebo Map/GamseScreen nebo jak
se jmenuje), tím ta stará automaticky zanikne, pokud na ni neodkazuješ
odnikud jinud (resp. je ti to fuk, jestli někde v paměti ještě chvíli bude
nebo se smaže hned ).
Level se skládá z podlah a zdí a každý level je má jinak poskládané.
Nevím jak to máš řešené, ale ideální je to mít tak, že ve třídě kde vykresluješ máš instanci třídy level, kterou jen přepisuješ. Když máš další level tak té instanci přiřadíš nový level a překreslíš.
Re: Satik
To nemusí být pravda, měl jsem s tím problém, že jsem vykresloval nový
level a pod ním byl ještě starý:) (Ale to se týkalo formuláře, což byla
třída která vykreslovala)
Když po ukončení levelu GameScreen odeberu a pak ho na začátku znova
založím, tak to funguje
díky moc všem. Sice se teď nevykreslují ostatní GameScreen (pro pausu
atd.), ale tohle je velký pokrok
není nejjednoduší cesta udělat tu proměnnou/attribut nullable a nastavit ho na null? Pak přece ztratí všechny refertence a až bude třeba bude z paměti odstraněn.
Uh.
Použití Nullable tu nedává moc smysl, to se používá, když potřebuješ
mít možnost uložit Null u něčeho, kde to běžně nejde - např. číslo,
bool, structy apod.,
Obvykle ve hrách je nějaká třída Game, která všechno zastřešuje, a
ta má u sebe odkaz na Level.
Pokud měním Level, tak stačí jen vytvořit novou instanci Levelu a nahradit
jím tu původní, ta původní zanikne, až si jí všimne GC (neměl bys na tu
instanci Levelu odkazovat nikde jinde).
Rozkouskuj si to..
Co máš v konstruktoru co ti nastavuje "defaultní stav" si vyhoď do
vedlejší metody- při nejlepším private pokud to děláš v daný třídě
/formu (všechno je v podstatě třída).
No a potom při načtení novýho levelu vždycky nejdřív zavoláš tu co ti nastaví na default a následně nějakou další která si vykreslí spec. level
Tak něco?
Zobrazeno 21 zpráv z 21.