Diskuze: Odstranění objektu třídy, Plynulost prekreslovani UserControl
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Máš to dost divně udělané, vůbec se v tom nevyznám a jelikož tu nemáš žádnou jinou reakci, tak asi nejsem sám. Hry se dělají většinou tak, že si vytvoříš nějakou třídu Objekt a třídu Mistnost. Místnost má v sobě list objektů. Objekt má metodu vykresli, zpracuj a nějaký obrázek. Místnost má metodu zpracujobjekty a vykresliobjekty. Instance místnosti jsou potom menu, první level, úvodní obrazovka a podobně. Jednoduše mezi nimi přepínáš. V nějakém timeru na aktuální místnosti voláš zpracuj a vykresli.
Tak jak to máš napsané tak to je. HerniSvet = místnost, Objekt =
Formulář.
HerniSvet obsahuje list objektů které pomocí timeru vykresluju a kontroluju
kolize.. A mě jde o to, že když dám pauseGame = Timer.Stop() zobrazí se mi
PaseMenu ve kterém chci dát NováHra = deklaruju nový HerniSvet(Mistnost),
ale problém je v tom, že ten starý HerniSvet(Mistnost) se neodstraní a
zůstává stále ve formuláři(objektu). Jak jsem psal minule nemůžu ten
HerniSvet, který probíhal před pauseGame odstranit z paměti.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.