Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Idontknowwhatimdoing:18.11.2017 16:34

Ahojte chcel by som vytvoriť hru v unity (FPS) , ale viem že jet´to blbý problém . Neviem či použiť CharacterController alebo nejaký geo. utvar. Potom neskor ako zmením vizuálnu stránku postavy?

 
Odpovědět
18.11.2017 16:34
Avatar
Honza Skřivánek:19.11.2017 11:45

Nevím jestli dobře chápu tvou otázku, ale pokud budeš chtít později změnit nějakou "placeholder" grafiku, tak prostě odstraníš komponentu, která obsahuje tu grafiku a dáš tam místo to komponentu se svou grafikou. Pak je tu ještě otázka, jestli v FPS hře vlastně tvá postava potřebuje nějakou grafiku kromě rukou se zbraní.

 
Nahoru Odpovědět
19.11.2017 11:45
Avatar
Odpovídá na Honza Skřivánek
Idontknowwhatimdoing:19.11.2017 18:30

A ked už som pri tej FPS hre tak čo je podľa teba lepšie? Použiť Raycast na strieľanie alebo len obyčájnu sphere ktorá ked trafí hráča tak sa niečo stane?

 
Nahoru Odpovědět
19.11.2017 18:30
Avatar
Honza Skřivánek:19.11.2017 22:59

Záleží, jak rychle budeš chtít aby ty střely lítaly (samopal vs granátomet) a jak realisticky je chceš simulovat (Quake/Counter-Strike vs Arma), ale u těch klasických případů (v závorkách ty první) bych volil určitě raycast.

 
Nahoru Odpovědět
19.11.2017 22:59
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.