Diskuze: Pomoc s hrou v Unity3d
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Nevím jestli dobře chápu tvou otázku, ale pokud budeš chtít později změnit nějakou "placeholder" grafiku, tak prostě odstraníš komponentu, která obsahuje tu grafiku a dáš tam místo to komponentu se svou grafikou. Pak je tu ještě otázka, jestli v FPS hře vlastně tvá postava potřebuje nějakou grafiku kromě rukou se zbraní.
A ked už som pri tej FPS hre tak čo je podľa teba lepšie? Použiť Raycast na strieľanie alebo len obyčájnu sphere ktorá ked trafí hráča tak sa niečo stane?
Záleží, jak rychle budeš chtít aby ty střely lítaly (samopal vs granátomet) a jak realisticky je chceš simulovat (Quake/Counter-Strike vs Arma), ale u těch klasických případů (v závorkách ty první) bych volil určitě raycast.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.