Diskuze: Pomoc s hrou v Unity3D
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Co se týká Unity,
Alespoň mě se zdá že je to v postatě jedno 30+ scén není tolik a Unity je postavno tak, že když ti jde lépe manipulace v prostředí Unity tak je to v ořádku a doporhramuješ jsi poze ovládání.
Pokud ti jde lépe psát kod i tomuhle je Unity otevřený takže generování obějktů a dalších částí můžeš generovat z kodu.
Další otázkou je jak by vypadala hra zda potřebuješ mít všechny části předgenerovaný nebo ne.
Třeba když se podíváš na jednoduchou 2D skákačku tak mužeš generovat prostor do nekonečna, kde pak je vliv na výkon nebo můžeš (podlě mě dává větší smysl) generovat jen viditelnou část hry.
Asi jsem nepochopil ten dotaz, zda je lepší vytvořit scénu manuálně
nebo pomocí programování.
Každopádně z hlediska pozdějšího ladění doporučuju jít standartní
cestou (objekty natáhnout do hierarchie scény, a ručně je pozicovat a
otáčet).
Počet scén ve Unity ti bude pouze zabírat místo na disku, každá scéna je
standartně načítána samostatně, ale je tu i možnost streamování levelu.
Jediné co žere výkon je počet objektů ve scéně a velký počet
colliderů.
Zobrazeno 3 zpráv z 3.