NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!
Avatar
Idontknowwhatimdoing:19.2.2018 19:13

Dobrý deň prajem, dostal som nápad na hru ktorú začínam postupne realizovať. Avšak stojím pred rozhodnutím s ktorým si neviem dať rady. Neviem či je lepšie vytvoriť manuálne alebo pomocou programovania levely do hry?Berie to veľa z výkonu ak by bolo uložených okolo 30+ scien v hre?

 
Odpovědět
19.2.2018 19:13
Avatar
Pavel Polí Pražák:1.3.2018 14:59

Co se týká Unity,

Alespoň mě se zdá že je to v postatě jedno 30+ scén není tolik a Unity je postavno tak, že když ti jde lépe manipulace v prostředí Unity tak je to v ořádku a doporhramuješ jsi poze ovládání.

Pokud ti jde lépe psát kod i tomuhle je Unity otevřený takže generování obějktů a dalších částí můžeš generovat z kodu.

Další otázkou je jak by vypadala hra zda potřebuješ mít všechny části předgenerovaný nebo ne.

Třeba když se podíváš na jednoduchou 2D skákačku tak mužeš generovat prostor do nekonečna, kde pak je vliv na výkon nebo můžeš (podlě mě dává větší smysl) generovat jen viditelnou část hry.

 
Nahoru Odpovědět
1.3.2018 14:59
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
dez1nd:2.3.2018 6:10

Asi jsem nepochopil ten dotaz, zda je lepší vytvořit scénu manuálně nebo pomocí programování.
Každopádně z hlediska pozdějšího ladění doporučuju jít standartní cestou (objekty natáhnout do hierarchie scény, a ručně je pozicovat a otáčet).
Počet scén ve Unity ti bude pouze zabírat místo na disku, každá scéna je standartně načítána samostatně, ale je tu i možnost streamování levelu. Jediné co žere výkon je počet objektů ve scéně a velký počet colliderů.

Editováno 2.3.2018 6:10
 
Nahoru Odpovědět
2.3.2018 6:10
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.