Diskuze: Poznamkovy blok

Člen

Zobrazeno 61 zpráv z 61.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Bavi vas to sem psat? Řekl bych, že to stačí napsat jednou
Řekl bych, že ho pro jistotu neuvěřejnil, třeba by z něj někdo skušenější mohl dostat infarkt.
Zde je odkaz : http://uloz.to/…kovyblok-rar
tak schválně: proč se nenahraje program z pole na obrázky? To je mi ale záhada.
Jako práce nic moc. Objektový návrh žádný. Využíváš akorát již
předepsané metody ovládacích prvků a pár dialogů. Vlastně jsi si akorát
vyhrál s designerem. Přijde mi to skoro jako z nějakého tutoriálu. Navíc i
obyčejný pozn. blok má více možností.
pr0m3the3us Možná jsi měl pravdu
do pole na obrázky
můžeš nahrát pouze obrázky.
Jinak nic převratného to neni, na klávesovou skratku se u ToolStripMenuItem používa vlastnost Shortcut, nic zvláštního na ni není, takže sem ani nebudu dávat odkaz.
Nejsem moc dobry na programovany programuju trochu no tak tyden vic ne.
Z tutorialu to neni udelane a jěště jednou Nejsem Dobry Programator
Ale snazím se co to jde .
Proč jsi to sem dával? Proč nepočkáš, až se něco naučíš? Takhle jen snížíš očekávání na minimum... Co je vlastně poznámkový blok - textová plocha a pár metod - to prostě nemá smysl vydávat jako kdo ví co...
Ale jen tak dál Zkus ale
spíše psát své vlsatní algoritmy
To tě naučí mnohem více. Ikdyž samozřejmě chápu, že
poznáváš C# jako takový. Doporučuji si projít tutoriály o OOP zde a to
dříve, než se pustíš do okeních aplikací. Ať víš, jak to funguje.
kde je .exe? nemam Visual
Doporučím ti jedno, zůstaň v konzoli. Strašně moc lidí se hrne do Formů a přitom nezná ani metody.
Naprogramuj různé algoritmy (sám !), ať už třídící, různé vyhledáváací apod. Zkus udělat piškvorky, lodě. Robota Karla co chodí a plní tovje příkazy apod. A to vše v konzoli. I OOP se dá pěkne nacvčit se vším možným v konzoli. Až budeš mít uděláno dost, jdi na Formy.
My jsme ve škole soobně ztrávili v konzoli přes půl roku. Až po základu OOP jsme se vrhli na Formy.
My se to ve skole vubec neucime jo a ja si myslim ze na (12let) ze je to docela slusny.
Za to tě uznávám Já
jsem bohužel přišel chuť k programování až dýl :[ Předtím jsem dělal
3D grafiku v Blenderu, animace apod.
Batch a jazyk - no - již se nedivím, proč to tak dopadlo...
Ale no tak - jazyk? To už jsi ty 2 roky měl věnovat C... Batch je jen jakýsi Framework DOSu - je to jazyk, který umožňuje používat features kernelu DOSu... Něco podobného je base (zkratka bas) mnohých DOSů...
Na starém Batchi ještě něco málo šlo V tom od win7 a výše je to už
horší. Nakonec jsem si místo toho nainstaloval plnohodnotný DOS
Jinak koukám, že je tu stále více mladých programátorů Také jsem začínal někdy v 11,
12
Hlavní věc je to - co jsem psal... Při psaní DOSu vznikly funkce - TTY
výpis, zápis do souborového systému, beep, atd. No a Batch/BAS jen spravují
tyto funkce kernelu DOSu. Na Windows od 3.11 verze to pochopitelně fungovat
nemůže - když již není přístup k DOSovému kernelu - ne přímý... A to
co Windows 3.11+ poskytuje je, řekl bych, jen kvůli těm, co si Batch
oblíbili... Ale ztratit v tom 2 roky života? To je jako vyříznout si ledvinu
a udupat ji...
Já jsem taky začínal v dvanácti, to jsem programoval ve small basicu a kodu game lab.
Možná díky small basicu mám dneska tak rád visual basic.
Vté době jsem jěště ani nevěděl o c/c++ c# jenom o javě a ta mi
předtím nešla nainstalovat
Na programátorskou ne, jinak zdravotní. (Zubní technik.)
Sorry, ale jak jsem psal - začínal jsem a neznal ničeho. Píšeš, že jsi znal Javu a nevěděl jak ji nainstalovat. Já nevědel ani o Javě - co to vůbec je. Přesto jsem si našel návody a vytvořil v ní pár programů. A prostě bez šajna jak. Nejde mi o to ukázat na sebe jako na boha - omlouvám se, ale neznám příběhy jiných. Žil jsem ve snech a nevěřil v naplnění. Ale nikdy nenastavuji překážky - přehlížím je... Prostě Google tu je jak dlouho a zadat tam "Jak začít programovat", atp. není zase tak složité...
Když někdo zabalí celý adresář s projektem, do RARu a ještě to hodí na uloz.to, ze kterého to mám občas problém stáhnout i rozbalit (ne vždy sedím u PC), tak to svědčí o tom, že dotyčný toho ještě mnoho neví o tom, co je to textový editor a co je to text. Docela mi vadí, že z takového adresáře musím vyzobávat 2-3 soubory, které nesou užitečné informace (soubory .cs). Zbytek je jen nezajímavý balast, který ocení asi jen uživatelé VS apod.
Vlastně jsem rád, že v C# nedělám, protože s takovým ohavným systémem by se mi pracovat nechtělo.
Java se instaluje? Kliknu v e-shopu svého OS a mám ji nainstalovanou.
Já na tom bohužel nejsem se svým GM nijak lépe. Tam se toho nabaluje
celkem slušná hromada a "prázdný" exe má 2MB. Škoda, že mě to
nenechá
při exportu do exe vyházet nepotřebné části. To je jedna z prvních
věcí,
které měli yoyogames udělat, když převzali Game Maker. No, lidi se asi
nikdy nepoučí z chyb.
Třída napsaná v Javě mívá kolem 1 KB, přeložená do class ještě o něco méně. Zabalením do jaru se aplikace ještě zmenší. Jen to běhové prostředí bývá trochu větší, ale nějak tam těch 6000 tříd (nebo tak nějak) nacpat museli. Naštěstí se běhové prostředí přenášet nemusí, to má v zájmu bezpečnosti každý nainstalováno u sebe přímo od výrobce.
Přenášet soubory .exe mezi systémy je dost velké bezpečnostní riziko, kterým např. .jar netrpí. Proto moc nechápu některé požadavky těch, kteří vyžadují .exe.
Jar nejde udělat nebezpečný? To že běží na virtuálním stroji
není
snad zas tak velký rozdíl, když bude mít do reálného systému práva.
Podle mě záleží jen na právech, která jsou spuštěnému programu
přidělena
a na ostatních věcech by snad záležet nemělo.
Záleží na tom, jak jsou nastavena práva ve virtuálním stroji. Pokud je požadavek aplikace v rozporu s tímto nastavením, akce se neprovede a je vyvolána běhová výjimka.
Defaultně jsou ta práva virtuálního stroje k operačnímu systému dost volná, ale šrouby se utáhnout dají a také se to ve firemním prostředí dělá. Nastavuje se to právě na tom virtuálním stroji.
To samé můžeš udělat i s exe, nevidím v tom rozdíl. Nedavno byla objevena bezpečnostní chyba Javy a nebylo to poprvé ani naposled.
Jak v systému nastavíš detailní práva pro exe?
Bezpečnostních chyb exe je tolik, že se o nich už nemluví a místo toho se dělají antiviráky.
Práva jsou na to, co se exe snaží udělat. UAC funguje docela dobře, ve většině firem a škol nejsou na uživatelských stanicích administrátorská práva. Když si někdo stáhne crack a ten dialog odklepne, tak se nemůže divit, že má viry.
Ono by to šlo, kdybys sem poslal jen soubory .cs. O posílání celého projektu vůbec nestojím. Znamená to pro mne hromadu úkonů navíc, než se k těm zdrojákům dohrabu. Zbývající soubory vyhazuji, protože pro mne nemají význam, jsou tam z mého pohledu jen jako balast.
Když tady vystavíš jen ty .cs, tak si to může přečíst každý.
No ,ale to je windows form. a to bych musel asi dát víc zdrojáků a obrázek vzhledu nebo né ?
"Zbytek je jen nezajímavý balast, který ocení asi jen uživatelé VS apod.
Vlastně jsem rád, že v C# nedělám, protože s takovým ohavným systémem by se mi pracovat nechtělo."
Balast? Já jsem za ten balast rád, některé soubory ukládají nastavení kompilace, takže má potom člověk jistotu, že uz všech vývojářů se to kompiluje se stejným nastavením, pak tam jsou soubory s resource (třeba ikonka apod.), manifest (práva - jestli to třeba musíš spouštět jako admin), sln (solution), což zastřešuje projekt nebo i víc projektů, takže je máš otevřený dohromady a můžeš třeba nastavit, v jakém pořadí se mají kompilovat, když jsou na sobě nějak závislý. Ostatní "balast" má také svůj význam a z nějakého důvodu tam je.
Nastavení kompilace mám v build.xml, projekt se každému vývojáři zkompiluje stejně nezávisle na platformě. Manifest se mi generuje automaticky a upravuji ho jen, pokud je to nutné, opět v build.xml. Ikonky a další doplňky umístím dle firemních pravidel a informace o umístění uložím opět do build.xml. Pořadí kompilace a závislosti řeší zmíněný build.xml, balení obstará (kupodivu) build.xml. Testování komponent dělám přímo v editoru, testy jsou součástí zdrojáků. Ostatní je balast.
Mě se manifest také generuje automaticky a upravuji ho jen, když je to
nutné
No, je to hezké, že máš všechno v jednom souboru, ale když někdo chce
něco z toho mít nastavené jinak, tak to dělá problémy při verzování,
ne?
Já jen z verzování na chvíli třeba vyjmu jeden soubor a neverzuje se mi jen
ta část, co chci mít nastavenou individuálně.
Verzování má přece na starosti verzovací systém. Každý si může udělat vlastní větve a mergovat dle potřeby.
Jj, o verzování se stará verzovací systém, ale jednodušeji se verzuje více souborů s různým nastavením než když je všechno v jednom souboru.
Však v aktuálním adresáři mám vždy jen svou verzi. Ostatní nepotřebuji, ty má zase třeba někdo jiný. Proč bych měl mít u sebe všechno?
Když potřebuji data z jiné větve, tak si ten adresář přepnu do jiné větve nebo udělám merge, pokud je chci začlenit do své větve.
Ten build.xml se samozřejmě dá podle potřeby rozdělit na víc souborů, ale to má smysl až u hodně velkých projektů. Nejčastěji se to dělá tak, že v každém podadresáři je jeden a prochází se rekurzívně. Jsou poměrně malé a docela dobře se udržují.
Kdyby to nemělo význam, tak by se tento systém nepoužíval tak masově.
"Kdyby to nemělo význam, tak by se tento systém nepoužíval tak masově."
- Kdyby ten balast neměl význam, také by se nepoužíval tak masově..
Ten balast tam nacpala jedna firma, na které je spousta závislých vývojářů. Firma, která vyvinula build.xml netrvá na používání celého vývojového prostředí a ani netrvá na používání build.xml. Každý vývojář prostě používá jen tu část, která mu vyhovuje.
Na jednoduché záležitosti používám Makefile. Mám jeden centrální a s tím si většinou vystačím. Teprve pokud projekt překročí určitou složitost, plynule přecházím na build.xml.
Zobrazeno 61 zpráv z 61.