Chceš se vypracovat až k výdělku 160.000 Kč/měsíc? Důležité je začít. Staň se programátorem díky rekvalifikačnímu kurzu! Začni dnes!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 19:01

Je tu první verze Poznámkového bloku.
Je tu zatím úplně primitivní verze.
Děkuji za Komentáře ohledně bugů errorů a nedostatků nebo co bys te chtěli mít v další verzi;).

Editováno 2.6.2013 19:02
Odpovědět
2.6.2013 19:01
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Lejno
Neregistrovaný
Avatar
Lejno:2.6.2013 19:04

kde to muzu sceknout :D

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:04
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:12
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Michal Žůrek - misaz:2.6.2013 19:15

a odkaz ke stažení?

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:15
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Michael Olšavský:2.6.2013 19:16

Bavi vas to sem psat? Řekl bych, že to stačí napsat jednou :-)

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:16
Avatar
pr0m3the3us
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
pr0m3the3us:2.6.2013 19:17

Řekl bych, že ho pro jistotu neuvěřejnil, třeba by z něj někdo skušenější mohl dostat infarkt.

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:17
Teprve když vstáváte s hackingem a uléháte s myšlenkou na něj, máte šanci být hackerem
Avatar
Lejno
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Lejno:2.6.2013 19:20

sem rád že nejsem jediný, kdo ho nenašel :D

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:20
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 19:21

Promiňte hned to bude :)

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:21
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 19:22

Daval jsem ho sem ,ale nejak se to nenahralo:(.
Dam odkaz na ulož.to

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:22
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 19:23

Zde je odkaz : http://uloz.to/…kovyblok-rar

Editováno 2.6.2013 19:26
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:23
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Michal Žůrek - misaz:2.6.2013 19:25

tak schválně: proč se nenahraje program z pole na obrázky? To je mi ale záhada.

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:25
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 19:26

Mně taky :D

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:26
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 19:27

Zkoušel jsem to zase zkusit nahrát ,ale nejdetu :(

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:27
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Michael Olšavský:2.6.2013 19:29

Jako práce nic moc. Objektový návrh žádný. Využíváš akorát již předepsané metody ovládacích prvků a pár dialogů. Vlastně jsi si akorát vyhrál s designerem. Přijde mi to skoro jako z nějakého tutoriálu. Navíc i obyčejný pozn. blok má více možností. :-)

pr0m3the3us Možná jsi měl pravdu :DD

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:29
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Michal Žůrek - misaz:2.6.2013 19:29

:D :D :D do pole na obrázky můžeš nahrát pouze obrázky.

Jinak nic převratného to neni, na klávesovou skratku se u ToolStripMenuItem používa vlastnost Shortcut, nic zvláštního na ni není, takže sem ani nebudu dávat odkaz.

Editováno 2.6.2013 19:30
 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:29
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 19:32

Nejsem moc dobry na programovany programuju trochu no tak tyden vic ne.
Z tutorialu to neni udelane a jěště jednou Nejsem Dobry Programator Ale snazím se co to jde :).

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:32
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 19:47

Víc udělat už neumím (jdu se zase učit c#).:o

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:47
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
matesax:2.6.2013 19:54

Proč jsi to sem dával? Proč nepočkáš, až se něco naučíš? Takhle jen snížíš očekávání na minimum... Co je vlastně poznámkový blok - textová plocha a pár metod - to prostě nemá smysl vydávat jako kdo ví co...

Editováno 2.6.2013 19:55
 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:54
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Michael Olšavský:2.6.2013 19:55

Ale jen tak dál :-) Zkus ale spíše psát své vlsatní algoritmy :-) To tě naučí mnohem více. Ikdyž samozřejmě chápu, že poznáváš C# jako takový. Doporučuji si projít tutoriály o OOP zde a to dříve, než se pustíš do okeních aplikací. Ať víš, jak to funguje.

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 19:55
Avatar
Neaktivní uživatel:2.6.2013 20:02

kde je .exe? nemam Visual

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:02
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Petr Nymsa:2.6.2013 20:03

Doporučím ti jedno, zůstaň v konzoli. Strašně moc lidí se hrne do Formů a přitom nezná ani metody.

Naprogramuj různé algoritmy (sám !), ať už třídící, různé vyhledáváací apod. Zkus udělat piškvorky, lodě. Robota Karla co chodí a plní tovje příkazy apod. A to vše v konzoli. I OOP se dá pěkne nacvčit se vším možným v konzoli. Až budeš mít uděláno dost, jdi na Formy.

My jsme ve škole soobně ztrávili v konzoli přes půl roku. Až po základu OOP jsme se vrhli na Formy.

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:03
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michal Žůrek - misaz:2.6.2013 20:04

nikde, namá to zkompilované

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:04
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 20:05

Dík pokusím pro pročíst a dík za pozbuzení[me|]860[/­me|] :)

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:05
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 20:06

dam .exe forstaku musis mit ale framework 4.5 !http://uloz.to/xWgn3kTd­/poznamblok-exe

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:06
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:2.6.2013 20:08

My se to ve skole vubec neucime jo a ja si myslim ze na (12let) ze je to docela slusny.

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:08
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Kit:2.6.2013 20:10

Proč je to tak velké?

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:10
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:2.6.2013 20:13

Co je velké ?

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:13
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Petr Nymsa:2.6.2013 20:15

Za to tě uznávám :) Já jsem bohužel přišel chuť k programování až dýl :[ Předtím jsem dělal 3D grafiku v Blenderu, animace apod.

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:15
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:2.6.2013 20:17

Předtím jsem programoval v batch asi 2 roky. ale málo

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:17
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
matesax:2.6.2013 20:21

Batch a jazyk - no - již se nedivím, proč to tak dopadlo... :)

Editováno 2.6.2013 20:21
 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:21
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na matesax
KlimiCZ:2.6.2013 20:22

Byl to jazyk ktery byl dostupny a vedel jsem o nem.

Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:22
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
matesax:2.6.2013 20:32

Ale no tak - jazyk? To už jsi ty 2 roky měl věnovat C... Batch je jen jakýsi Framework DOSu - je to jazyk, který umožňuje používat features kernelu DOSu... Něco podobného je base (zkratka bas) mnohých DOSů...

Editováno 2.6.2013 20:33
 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:32
Avatar
Odpovídá na matesax
Michael Olšavský:2.6.2013 20:52

Na starém Batchi ještě něco málo šlo :-) V tom od win7 a výše je to už horší. Nakonec jsem si místo toho nainstaloval plnohodnotný DOS :D

Jinak koukám, že je tu stále více mladých programátorů :-) Také jsem začínal někdy v 11, 12 :-)

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:52
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
matesax:2.6.2013 20:59

Hlavní věc je to - co jsem psal... Při psaní DOSu vznikly funkce - TTY výpis, zápis do souborového systému, beep, atd. No a Batch/BAS jen spravují tyto funkce kernelu DOSu. Na Windows od 3.11 verze to pochopitelně fungovat nemůže - když již není přístup k DOSovému kernelu - ne přímý... A to co Windows 3.11+ poskytuje je, řekl bych, jen kvůli těm, co si Batch oblíbili... Ale ztratit v tom 2 roky života? To je jako vyříznout si ledvinu a udupat ji... :)

Editováno 2.6.2013 21:00
 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 20:59
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Michal Žůrek - misaz:2.6.2013 21:12

Já jsem taky začínal v dvanácti, to jsem programoval ve small basicu a kodu game lab.

Možná díky small basicu mám dneska tak rád visual basic.

 
Nahoru Odpovědět
2.6.2013 21:12
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na matesax
KlimiCZ:3.6.2013 6:42

Vté době jsem jěště ani nevěděl o c/c++ c# jenom o javě a ta mi předtím nešla nainstalovat :(

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 6:42
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
matesax:3.6.2013 7:03

Docela chabá výmluva- já také začínal...

 
Nahoru Odpovědět
3.6.2013 7:03
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na matesax
KlimiCZ:3.6.2013 7:12

To není výmluva !! PS: Ty asi nechddis do skoly nebo jo ?

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 7:12
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
matesax:3.6.2013 7:34

Na programátorskou ne, jinak zdravotní. (Zubní technik.)

Sorry, ale jak jsem psal - začínal jsem a neznal ničeho. Píšeš, že jsi znal Javu a nevěděl jak ji nainstalovat. Já nevědel ani o Javě - co to vůbec je. Přesto jsem si našel návody a vytvořil v ní pár programů. A prostě bez šajna jak. Nejde mi o to ukázat na sebe jako na boha - omlouvám se, ale neznám příběhy jiných. Žil jsem ve snech a nevěřil v naplnění. Ale nikdy nenastavuji překážky - přehlížím je... Prostě Google tu je jak dlouho a zadat tam "Jak začít programovat", atp. není zase tak složité...

 
Nahoru Odpovědět
3.6.2013 7:34
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Kit:3.6.2013 8:50

Po rozbalení to má přes 1 MB, exe má 150 KB.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 8:50
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Kit
TomBen:3.6.2013 9:26

Protože to obsahuje rozsáhlou databázi všech písmenek abecedy. :D

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 9:26
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na TomBen
Kit:3.6.2013 9:38

Když někdo zabalí celý adresář s projektem, do RARu a ještě to hodí na uloz.to, ze kterého to mám občas problém stáhnout i rozbalit (ne vždy sedím u PC), tak to svědčí o tom, že dotyčný toho ještě mnoho neví o tom, co je to textový editor a co je to text. Docela mi vadí, že z takového adresáře musím vyzobávat 2-3 soubory, které nesou užitečné informace (soubory .cs). Zbytek je jen nezajímavý balast, který ocení asi jen uživatelé VS apod.

Vlastně jsem rád, že v C# nedělám, protože s takovým ohavným systémem by se mi pracovat nechtělo.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 9:38
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Kit:3.6.2013 9:40

Java se instaluje? Kliknu v e-shopu svého OS a mám ji nainstalovanou.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 9:40
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Kit
TomBen:3.6.2013 9:54

Já na tom bohužel nejsem se svým GM nijak lépe. Tam se toho nabaluje
celkem slušná hromada a "prázdný" exe má 2MB. Škoda, že mě to nenechá
při exportu do exe vyházet nepotřebné části. To je jedna z prvních věcí,
které měli yoyogames udělat, když převzali Game Maker. No, lidi se asi
nikdy nepoučí z chyb.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 9:54
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na TomBen
Kit:3.6.2013 10:03

Třída napsaná v Javě mívá kolem 1 KB, přeložená do class ještě o něco méně. Zabalením do jaru se aplikace ještě zmenší. Jen to běhové prostředí bývá trochu větší, ale nějak tam těch 6000 tříd (nebo tak nějak) nacpat museli. Naštěstí se běhové prostředí přenášet nemusí, to má v zájmu bezpečnosti každý nainstalováno u sebe přímo od výrobce.

Přenášet soubory .exe mezi systémy je dost velké bezpečnostní riziko, kterým např. .jar netrpí. Proto moc nechápu některé požadavky těch, kteří vyžadují .exe.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 10:03
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Kit
TomBen:3.6.2013 10:11

Jar nejde udělat nebezpečný? To že běží na virtuálním stroji není
snad zas tak velký rozdíl, když bude mít do reálného systému práva.
Podle mě záleží jen na právech, která jsou spuštěnému programu přidělena
a na ostatních věcech by snad záležet nemělo.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 10:11
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na TomBen
Kit:3.6.2013 10:31

Záleží na tom, jak jsou nastavena práva ve virtuálním stroji. Pokud je požadavek aplikace v rozporu s tímto nastavením, akce se neprovede a je vyvolána běhová výjimka.

Defaultně jsou ta práva virtuálního stroje k operačnímu systému dost volná, ale šrouby se utáhnout dají a také se to ve firemním prostředí dělá. Nastavuje se to právě na tom virtuálním stroji.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 10:31
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Čápka Hartinger
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka Hartinger:3.6.2013 10:38

To samé můžeš udělat i s exe, nevidím v tom rozdíl. Nedavno byla objevena bezpečnostní chyba Javy a nebylo to poprvé ani naposled.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 10:38
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Čápka Hartinger
Kit:3.6.2013 10:41

Jak v systému nastavíš detailní práva pro exe?

Bezpečnostních chyb exe je tolik, že se o nich už nemluví a místo toho se dělají antiviráky.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 10:41
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Čápka Hartinger
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka Hartinger:3.6.2013 11:02

Práva jsou na to, co se exe snaží udělat. UAC funguje docela dobře, ve většině firem a škol nejsou na uživatelských stanicích administrátorská práva. Když si někdo stáhne crack a ten dialog odklepne, tak se nemůže divit, že má viry.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 11:02
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:3.6.2013 11:07

Nešlo mi to nahrát na devbook.cz :(

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 11:07
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Kit:3.6.2013 11:31

Ono by to šlo, kdybys sem poslal jen soubory .cs. O posílání celého projektu vůbec nestojím. Znamená to pro mne hromadu úkonů navíc, než se k těm zdrojákům dohrabu. Zbývající soubory vyhazuji, protože pro mne nemají význam, jsou tam z mého pohledu jen jako balast.

Když tady vystavíš jen ty .cs, tak si to může přečíst každý.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 11:31
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Kit
KlimiCZ:3.6.2013 11:41

No ,ale to je windows form. a to bych musel asi dát víc zdrojáků a obrázek vzhledu nebo né ?

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 11:41
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek Satik:3.6.2013 11:58

"Zbytek je jen nezajímavý balast, který ocení asi jen uživatelé VS apod.

Vlastně jsem rád, že v C# nedělám, protože s takovým ohavným systémem by se mi pracovat nechtělo."

Balast? Já jsem za ten balast rád, některé soubory ukládají nastavení kompilace, takže má potom člověk jistotu, že uz všech vývojářů se to kompiluje se stejným nastavením, pak tam jsou soubory s resource (třeba ikonka apod.), manifest (práva - jestli to třeba musíš spouštět jako admin), sln (solution), což zastřešuje projekt nebo i víc projektů, takže je máš otevřený dohromady a můžeš třeba nastavit, v jakém pořadí se mají kompilovat, když jsou na sobě nějak závislý. Ostatní "balast" má také svůj význam a z nějakého důvodu tam je.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 11:58
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Kit:3.6.2013 12:42

Nastavení kompilace mám v build.xml, projekt se každému vývojáři zkompiluje stejně nezávisle na platformě. Manifest se mi generuje automaticky a upravuji ho jen, pokud je to nutné, opět v build.xml. Ikonky a další doplňky umístím dle firemních pravidel a informace o umístění uložím opět do build.xml. Pořadí kompilace a závislosti řeší zmíněný build.xml, balení obstará (kupodivu) build.xml. Testování komponent dělám přímo v editoru, testy jsou součástí zdrojáků. Ostatní je balast.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 12:42
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek Satik:3.6.2013 13:04

Mě se manifest také generuje automaticky a upravuji ho jen, když je to nutné :)

No, je to hezké, že máš všechno v jednom souboru, ale když někdo chce něco z toho mít nastavené jinak, tak to dělá problémy při verzování, ne?
Já jen z verzování na chvíli třeba vyjmu jeden soubor a neverzuje se mi jen ta část, co chci mít nastavenou individuálně.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 13:04
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Kit:3.6.2013 13:08

Verzování má přece na starosti verzovací systém. Každý si může udělat vlastní větve a mergovat dle potřeby.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 13:08
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek Satik:3.6.2013 13:33

Jj, o verzování se stará verzovací systém, ale jednodušeji se verzuje více souborů s různým nastavením než když je všechno v jednom souboru.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 13:33
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Kit:3.6.2013 13:47

Však v aktuálním adresáři mám vždy jen svou verzi. Ostatní nepotřebuji, ty má zase třeba někdo jiný. Proč bych měl mít u sebe všechno?

Když potřebuji data z jiné větve, tak si ten adresář přepnu do jiné větve nebo udělám merge, pokud je chci začlenit do své větve.

Ten build.xml se samozřejmě dá podle potřeby rozdělit na víc souborů, ale to má smysl až u hodně velkých projektů. Nejčastěji se to dělá tak, že v každém podadresáři je jeden a prochází se rekurzívně. Jsou poměrně malé a docela dobře se udržují.

Kdyby to nemělo význam, tak by se tento systém nepoužíval tak masově.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 13:47
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek Satik:3.6.2013 14:25

"Kdyby to nemělo význam, tak by se tento systém nepoužíval tak masově."

- Kdyby ten balast neměl význam, také by se nepoužíval tak masově.. :)

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 14:25
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Kit:3.6.2013 14:38

Ten balast tam nacpala jedna firma, na které je spousta závislých vývojářů. Firma, která vyvinula build.xml netrvá na používání celého vývojového prostředí a ani netrvá na používání build.xml. Každý vývojář prostě používá jen tu část, která mu vyhovuje.

Na jednoduché záležitosti používám Makefile. Mám jeden centrální a s tím si většinou vystačím. Teprve pokud projekt překročí určitou složitost, plynule přecházím na build.xml.

Nahoru Odpovědět
3.6.2013 14:38
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 61 zpráv z 61.