Diskuze: Přehrávábí zvuku, přidání waw do proměnný
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
K tej 2. otázke som dačo našiel. SoundPlayer nedokáže prehrať naraz dva zvuky. Treba asi použiť niečo iné. Použi google, prejdi stackoverflow a určite niečo nájdeš. Alebo ti tu poradí niekto, kto s tým má skúsenosť. Ja bohužiaľ nie.
1.) od kdy je zvuk Bitmap?
2.) přehrávat zvuky umí i DirectX.
Nikdy jsem to příliš nepotřeboval, tak zkus google.
Doporučuju knihovnu FMOD (resp. FMODex), pro nekomerční použití je zdarma, ale používá se i v AAA hrách jako třeba Crysis, Diablo3, poslední Tomb Raider apod. a přitom je její použití v C# úplně jednoduché, přišlo mi to i jednodušší a přehlednější než třeba v XNA.
Pokud na to nezapomenu, tak sem zítra hodím zdroják od naší hry
Nightmare3D, kde jsme FMOD používali (teď nejsem doma u PC), kdyžtak se
připomeň .
Tak mě napadá - do proměnné si můžeš uložit cestu k souboru a pak přehrávat skrze tu cestu. Čili při eventu vybereš určitou cestu k souboru a pak ji přehraješ.
Jinak si nejsem jistý, ale myslím, že si wav jinak než přes buffer "neuložíš". A bytové pole SoundPlayer přehrát umí.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.