Diskuze: Přidání do vlastního programu soubory.
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 25 zpráv z 25.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Jestli jsem tě dobře pochopil, tak koukni na třídu
File
, konkrétně fce
File.Copy()
a
File.Move()
Dobře, ale jak tam ty soubory k tomu programu přidat?
Jaký soubory chceš kam přidávat? Do projektu? Do složky tvojí aplikace?
No pravděpodobně do projektu ne? Když si ten program pak někdo stáhne kdo ty soubory nemá tak aby je to přidalo do určité složky z toho programu.
No můžeš je ukládat do aplikačních dat... Není nic jednoduššího, než zabalit to do instalačky - a určit, kam co přijde...
No jo, problém je v tom, že já u toho mého programu používám i Checkboxy, které instalují přídavné funkce. Navíc potřebuju i vlastní vzhled programu a různé rozmístění tlačítek atd. A to u tohohle asi neudělám.
Instalačku si můžeš kompletně indivindualizovat - a co jsi to psal -
prostě nechápu...
Jako Formsy je logické spíše neměnit - od nich se čeká konzervatismus - tedy - chceš si hrát - máš spousty možností, ale předělávat Forms je zaprvé zbytečně náročné, a jak jsem psal - není to žádoucí...
Tak jsem se teď díval, a mělo by to jít nějak přes Resource. Ale nevím přesně jak. Ten Setup Wizard mi nevyhovuje.
To nedělej. Je lepší dávat ty soubory do složky k programu než to cpat
do programu. Je to složitější, páč se ti to zkompiluje a pak s tím
musíš pracovat v programu jakožto se smečkou "písmenek" který
překonvertováváš zpátky na potřebnej objekt. A nedělá se to. Prostě si
u programu vytvoř složku třeba "grafika", "hudba", "pluginy" a do té si dej
co potřebuješ a pak k tomu přistupuj. Pokud to chceš přes resources. Tak
každý form když si ho rozklepneš tou šipečkou má stejnojmenný soubor
*.resx ten když rozklepneš zvolíš si typ souboru a přidáš si ho tam. Pak
k němu přistupuješ podle jména a přetypuješ si ho:
((System.Drawing.Bitmap)(resources.GetObject("muj-obrazek")))
Pro
globální resources se používá Resources.resx ve složce Properties.
Vůbec tě nechápu... Buď to tedy budeš mít u sebe s programem - a pak není co řešit - proč to dávat do Resouce?? Vždyť jen pracuješ s relativní cestou... Directory.Create("DDD")... Kdyby jsi chtěl do APP - tak:
Environment.GetFolderPath(Environment.SpecialFolder.ApplicationsData);
Takže Setup/u tebe...
To jsem právě udělal. Dal jsem to do složky. Ale jak mám vytáhnout .zip soubory?
((System.Drawing.Bitmap)(resources.GetObject("muj-obrazek")))
Tohle vytahuje jen obrázky ne?
Pokud jsi to dal do složky tak to nenačítej z resources. K čemu zip
soubory? Pokud máš nějaké obrázky tak je nech normálně nezabalené. Je
možnost to načítat se zipu, ale příjde mi to zbytečné.
Asi tě úplně nechápu. Co chceš konkrétně udělat?
Mno dělám takovou instalačku, prostě překopíruje z programu soubory do určité složky. No a ty soubory potřebuju nějak vložit do toho programu a to právě nevím jak udělat a jak je pak vytáhnout a přidat do konkrétní složky.
Třeba takhle to stačí?
http://stackoverflow.com/…ream-to-disk
Není lepší nechat si tu instalačku vygenerovat VS nebo třeba InnoSetupem?
Jo něco takovýho. Nemohl by jsi mi sem hodit do Code tu část kterou tam mám dát a aby byla funkční? Díky
Nevím, nezkoušel jsem to, ale tahle jednoduchá by snad mohla fungovat:
File.WriteAllBytes("C:\ResourceName", Resources.ResourceName);
Zobrazeno 25 zpráv z 25.