Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Miroslav Mazal:19.9.2018 10:49

Není tu vlákno přímo pro Unity, tak snad nevadí, že "otravuji" ve vláknu C#, i když je použití C# v Unity někdy dost odlišné, než klasické programování. Například v Unity se v tutoriálech vysvětluje, jak vytáhnout hodnotu proměnné z jedné metody, aby byla přístupná pro jinou metodu. Použitím static vlastnosti. Udělal jsem to tak a opravdu to funguje. Nicméně static je podle tutoriálů C# zase nejlepší používat co nejméně. V Unity proto doporučují udělit této vlastnosti private. A tak se dostávám k zamyšlení, jak to funguje. Chápu to správně, že static může být ovlivněna ze všech připojených scriptů, ale protože je private, tak ji můžeme ovlivnit pouze z jakéhokoli místa, ale pouze uvnitř třídy?

Zkusil jsem: Čtu si tutoriály.

Chci docílit: Pochopení....

 
Odpovědět
19.9.2018 10:49
Avatar
Luboš Běhounek Satik:19.9.2018 11:07

Ano, kdyz je to private, tak tu vlastnost vidis jen z te tridy, do ktere patri.

A static je, ze je to vlastnost pro vsechny instance te tridy stejna, takze pokud to zmenis u jednoho objektu, zmeni se to rovnou u vsech, co tu vlastnost maji, protoze vsichni koukaji na stejnou hodnotu.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
19.9.2018 11:07
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.