Chci geek triko! Chci geek triko!
Extra 10 % bodů navíc a tričko zdarma při zadání kódu "TRIKO10"

Diskuze: Private versus static

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Private versus static American English version English version

Aktivity (3)
Avatar
Miroslav Mazal:19. září 10:49

Není tu vlákno přímo pro Unity, tak snad nevadí, že "otravuji" ve vláknu C#, i když je použití C# v Unity někdy dost odlišné, než klasické programování. Například v Unity se v tutoriálech vysvětluje, jak vytáhnout hodnotu proměnné z jedné metody, aby byla přístupná pro jinou metodu. Použitím static vlastnosti. Udělal jsem to tak a opravdu to funguje. Nicméně static je podle tutoriálů C# zase nejlepší používat co nejméně. V Unity proto doporučují udělit této vlastnosti private. A tak se dostávám k zamyšlení, jak to funguje. Chápu to správně, že static může být ovlivněna ze všech připojených scriptů, ale protože je private, tak ji můžeme ovlivnit pouze z jakéhokoli místa, ale pouze uvnitř třídy?

Zkusil jsem: Čtu si tutoriály.

Chci docílit: Pochopení....

 
Odpovědět 19. září 10:49
Avatar
Luboš Satik Běhounek
Autoredaktor
Avatar
Luboš Satik Běhounek:19. září 11:07

Ano, kdyz je to private, tak tu vlastnost vidis jen z te tridy, do ktere patri.

A static je, ze je to vlastnost pro vsechny instance te tridy stejna, takze pokud to zmenis u jednoho objektu, zmeni se to rovnou u vsech, co tu vlastnost maji, protoze vsichni koukaji na stejnou hodnotu.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 19. září 11:07
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.