Ahoj všichni. Dělám hru kde hráč bude ovládat vesmírnou loď ,
klávesou W jsou aktivovány motory a klávesamy A a D dělá hráč úhybné
manévry (BarrelRoll). jenže jsem narazil na problém s mířením, kamera je
top-down (nad hráčem pod ůhlem -90 stupňů) a já potřebuji nějak dostat
pozici myši, vím že by to šlo pomocí
Ale teď nastává problém spočívající v tom jak objekt otočím. Můj
objekt (vesmírná loď typu Raptor B-22) využívá Rigidbody(fyziku) a já
nemám nejmenší ponětí jakou metodu použít aby se objekt určitou
rychlostí otočil k x,y,z pozici.
takže otázky jsou:
Existuje způsob jak dostat Quaternion ve směru do vektoru k vektoru(od
objektu k kurzoru) ?
Je nějaké funkce která by zaručila rotaci rigidbody do směru určeným
Quaternion ?
Existuje lepší způsob na TopDown míření než otáčet Rigidbody
pomocí Quaternion ?
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.