Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C a C++. Zároveň využij akce až 80 % zdarma při nákupu e-learningu - více informací.
c++ week
Avatar
Garrom Orc Shaman:18.7.2016 15:44

Ahoj všichni. Dělám hru kde hráč bude ovládat vesmírnou loď , klávesou W jsou aktivovány motory a klávesamy A a D dělá hráč úhybné manévry (BarrelRoll). jenže jsem narazil na problém s mířením, kamera je top-down (nad hráčem pod ůhlem -90 stupňů) a já potřebuji nějak dostat pozici myši, vím že by to šlo pomocí

Camera.main.ScreenToWorldPoint(new Vector3(Input.mousePosition.x, Input.mousePosition.y, Camera.main.transform.position.y - transform.position.y))

Ale teď nastává problém spočívající v tom jak objekt otočím. Můj objekt (vesmírná loď typu Raptor B-22) využívá Rigidbody(fyziku) a já nemám nejmenší ponětí jakou metodu použít aby se objekt určitou rychlostí otočil k x,y,z pozici.

takže otázky jsou:

  1. Existuje způsob jak dostat Quaternion ve směru do vektoru k vektoru(od objektu k kurzoru) ?
  2. Je nějaké funkce která by zaručila rotaci rigidbody do směru určeným Quaternion ?
  3. Existuje lepší způsob na TopDown míření než otáčet Rigidbody pomocí Quaternion ?

děkuju za všechny odpovědi, cokoli může pomoct.

Editováno 18.7.2016 15:45
Odpovědět
18.7.2016 15:44
Life for Code, Code for Life. I chose my path, I should stick on it.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.