Diskuze: System.StackOverflowException
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
namespace Balloon_Shooter
{
class Grey_Balloon:Balloon
{
public Grey_Balloon(int speed, int thickness)
: base(speed, thickness)
{
}
}
}
namespace Balloon_Shooter
{
class Balloon:Form1
{
protected int speed;
protected int thickness;
public Balloon(int speed, int thickness)
{
}
public void Fly()
{
balloon_grey.Location = new
Point(balloon_grey.Location.X,balloon_grey.Location.Y - 3);
}
}
}
namespace Balloon_Shooter
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
Grey_Balloon greyBalloon = new Grey_Balloon(2,1);
ImageList imgList = new ImageList();
int imgIndex;
private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
greyBalloon.Fly();
}
private void balloon_grey_Click(object sender, EventArgs e)
{
timer2.Start();
}
private void timer2_Tick(object sender, EventArgs e)
{
if (imgIndex == imageList1.Images.Count - 1)
{
timer2.Stop();
System.Media.SoundPlayer player = new System.Media.SoundPlayer();
player.SoundLocation = "balloon_explosion.wav";
player.Play();
balloon_grey.Dispose();
}
balloon_grey.Image = imageList1.Images[imgIndex++];
}
}
}
Spousta veci tam je rozdelanych, tak se nelekni.
Zkus to vložit jako zdroják.
EDIT: Co na to tak letmo koukám, tak nechápu tvoji hierarchii. Proč všechny třídy dědí z toho Form1?
public Balloon(int speed, int thickness)
{
}
Konstruktor, který nepřiřazuje hodnoty.
Každopádně k chybě. Díky té dědičnosti vytváříš nekonečně mnoho objektů. Ty vytvoříš tohle:
Grey_Balloon greyBalloon = new Grey_Balloon(2,1);
A protože ta třída je zase z Form1, tak se to takhle vytváří dokud ti nedojde paměť.
Jestli nechápeš, tak děláš tohle:
Vytvoříš instanci greyBalloon, ta si uvnitř vytvoří instanci na
greyBalloon, ta si uvnitř vytvoří instanci na greyBalloon, ta si uvnitř
vytvoří instanci na greyBalloon, ...
Grey_Balloon greyBalloon = new Grey_Balloon(2,1);
rekurzivni konstruktor neni dobry napad
Grey_Balloon dedi z Balloon kde chci mit vsechny ty metody ktere tam pozdeji vytvorim to same s promennyma a Ballon trida dedi z Formu jen proto, protoze me v tu chvili nenapadlo jakym zpusobem se dostanu jinak ke pictureboxu (balloon_grey) z formulare
PictureBox si předej třeba přes konstruktor (musíš si ho pak někde v Baloonu udržovat).
Zobrazeno 7 zpráv z 7.