Diskuze: Transparentní barva
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 19 zpráv z 19.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, takhle nějak myslím:
public void InitializeMyForm()
{
this.BackColor = Color.Red;
// Make the background color of form display transparently.
this.TransparencyKey = BackColor;
}
Nejsem si jistý
Pro formulář to určitě funguje, já zapomněl napsat, že to dělám ve WPF.
Takhle je to ve WPF:
this.AllowsTransparency = true;
this.WindowStyle = WindowStyle.None;
this.Background = new SolidColorBrush(Color.FromArgb(200, 0, 0, 0));
// nebo this.Background = Brushes.Transparent;
Ale pokud nechceš okno ale třeba Rectangle tak takhle:
Rectangle rec = new Rectangle();
rec.Fill = new SolidColorBrush(Color.FromArgb(200, 0, 0, 0)); //černé průhledné pozadí
//nebo rec.Fill = Brushes.Transparent;
Objekty 3DView mají asi vyšší prioritu, takže tam požadovaná barva není transparentní, navíc bych rád klasické okno. Zkusím GetPixel,SetPixel na levelu okna, jinak bude grafika hranatá.
A toto by fungovat nemohlo:
DiffuseMaterial material = new DiffuseMaterial();
material.Brush = new SolidColorBrush(Color.FromArgb(200, 0, 0, 0));
GeometryModel3D model = new GeometryModel3D();
model.BackMaterial = material;
A co bys přesně chtěl aby to dělalo - jak to vypadalo?
Takhle to nějak vypadá.:)
A chceš aby byla průhledná ta ruka (či co to je), tak teda chceš aby ruka měla průhlednou texturu:
http://stackoverflow.com/…bitmap-image
pokud jsem to špatně pochopil, tak mě oprav prosím
No pokoušel jsem se nakreslit zbraň, konkrétně to má být brokovnice. Akorát se mi tam nějak moc nehodí ta bílá barva.
Aha tak ji chceš nastavit na transparent , už jsem to pochopil.
Ukaž prosím ještě jak to vypadá, když to nastavíš na:
material.Brush = Brushes.Transparent;
To nastaví Brush na hodnotu Transparent což je u mě #00FFFFFF
Jestli to vypadá takhle tak nevim, ale podle tohoto návodu http://xoax.net/…-wpf-with-c/ by to mělo fungovat, tak se aspoň zkuz inspirovat
Jediný rozdíl je v tomto:
DiffuseMaterial material = new DiffuseMaterial(new SolidColorBrush(Color.FromArgb(0, 255, 255, 255)));
GeometryModel3D model = new GeometryModel3D();
model.BackMaterial = material;
a v tom to asi nebude , ale za pokus ni nedáš
Zobrazeno 19 zpráv z 19.