Diskuze: Unity C# - Získání skriptů...
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
to ale vypíše určitý skript..
Já potřebuju vypsat všechny názvy skriptů (ale já ty názvy nevím)
k tomu je dokumentace
nebo jeste ve vs click pravym na nazev classy a je tam neco jako peak to source
code nebo tak neco.
Modifikuji si hry které někdo udělal..
Hlavně potřebuji C# (js tam nefunguje)
myslím že nefunguje.. ale to získá jen MonoBehaviour.. jsou tam skripty jakože BearAI : HostileWildlifeAI
HostileWildlifeAI : BasicWildLifeAI
BasicWildLifeAI : NetBehaviour, IInterpTimedEventReceiver
a takhle.. takže to nenajde tyto skripty třeba...
Nikde nic nenacházím, mohl by jsi sem hodit důvod proč to potřebuješ, určitě se tady najde někdo kdo tě navede na lepší cestu.
No snažím se upravit hru.. (nemám ji v Unity, kéž kdyby existoval
program Release of game -> Unity)
A nevím co třeba objekt "Bear" obsahuje za skripty.. Třeba si chci toho
medvěda poupravit tak potřebuji zjistit co tam jsou v tom za skripty
kdyby existoval program Release to Unity tak by to bylo pro vývojáře pěkne na h*vno protože by každej mohl jejich sw otevřít a volně upravovat. A v čem máš tu hru ?
jestli se nepletu každý script na objektu je komponenta, stejně jako
character controller nebo rigidbody že ? v tom případě stačí vyhledat
všechny componenty na objektu a máš co si chtěl ne ?
nešlo by aplikovat něco ve smyslu
foreach(var component in mujObjekt.GetComponents<Component>())
{
Debug.log(component);
}
?
Zobrazeno 12 zpráv z 12.