Diskuze: Unity - Přemístění objektu po dosažení y -10
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj,
zkus následné ve scriptu pro Hráče v Updatu/FixedUpdate (nevím co tam teď
máš). Umisti
if(transform.position.y < -10){
transform.position = new Vector3(0, 0, 0); //(Místo nul, dej souřadnice kde
chceš hráče umístit: x,y,z
}
V každém snímku zkontroluješ zda posice hráče na ose Y je menší jak -10, pokud ano provede se podmínka. transform (Kompenta na hráči), position příjdeš ke konkrétnímu "parametr", máš tam i scale, rotaci, tak říkáš změň pozici a chce to trojici údajů kam hráče umístíš. Teď by byl na pozici 0, 0, 0. V případě jakékoli nejastnosti, nebo bys chtěl poslat kód klidně napiš.
Díky dnes jsem to nestíhal, ale zítra to testnu a ozvu se
Ahoj, unity hodi chýbu.... Nechápu co to je, ale hlasí to vadný znak. Mám vše jak jsi napsal, v position je po-sition přitom v VS tam nic nemám. Zkoušel jsem změnit kodovani a styl řádků, ale nepomohlo.
Achjo zkus si přečíst řádek v kterém to hází tu chybu :/
to jsem udelal je tam navic - .... ale když to otevřu ve VS tak tam nic nemám...
Asi jsem ti to špatně napsal , zdě přidám funkční kód.
void Update () {
if(transform.position.y < -10)
{
transform.position = new Vector3(0, 0, 0);
}
}
Ahoj, script funguje, ale z neznámého důvodu když ho zkopíruješ tak hází ty blbosti. Jen si ho přepiš ručně a vše bude v pohodě.
void Update () {
if(transform.position.y < -10)
{
transform.position = new Vector3(0, 0, 0);
}
}
A do třetice, moje chyba. můžeš ho zkopírovat, ale nedal jsem ho do tagu. Takže už by ti vše mělo jít .
void Update () {
if(transform.position.y < -10)
{
transform.position = new Vector3(0, 0, 0);
}
}
Díky, nenapadlo mě to přepsat. Script funguje !
Není zač, bylo to spíše kvůli tomu že jsem to nedal do tagu pro kod, co se zde na foru používá. Jinak Unity se nějakou chvilku věnuji, tak kdyby cokoliv dej vědět
Zobrazeno 11 zpráv z 11.