Diskuze: Unity - Přenos stringu mezi scenami
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Statickou proměnou jsem zkoušel, ale i když jsem ji dal hodnotu tak v druhém scriptu měla null hodnotu...
Vytvořil jsem ji takto:
public static string scenename;
Hodnotu jsem ji dal takto:
scenename = SceneManager.GetActiveScene().ToString();
A přitup k ní jsem zkoušel více způsoby... Podle toho co jsem našel na netu.
Ahoj, nejsem žádný expert ale zkusím pár rád.
Udělal bych si CANVAS, do něj bych dal END GAME menu. Po prohře -> aktivuješ daný panel s End game a po kliknutí na restart resetuješ hru + zase deactivuješ panel
PlayerPrefs.SetString("Jmeno", hodnota);
string temp = PlayerPrefs.GetString("Jmeno");
Díky za rady, dnes to nestihnu, ale zítra to předělám a ozvu se..
Super, funguje jak má
Zobrazeno 8 zpráv z 8.