Diskuze: Vývoj hry pro devbookator
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Na to se používají verzovací systémy jako je Subversion, GIT atd. http://cs.wikipedia.org/…C3%A1n%C3%AD
Trosku nevim jak to presne chapat s temi kolizemi, co nastane, kdyz ja napriklad deklaruji ... public int cislo; .. a nekdo jiny to za 5 minut prepise na int cislo; a ja na tom budu stale pracovat, to se nejak "synchronizuje" a aktualizuje se mi to, nebo to vytvori dalsi verzi ? .. mam v tom zmazek
Pak musíš při commitu udělat update na poslední revizi.
Hadam, ze si taky budu muset stahnout nejakej plugin pro VS2010, ze ?
Nemusí to být vůbec ve Visual Studiu, ale asi by to bylo pohodlnější Podívej se třeba na Tortoise SVN, GIT
Mohu jen doporučit nestahovat žádné jiné IDE a jen si "tunit" VS - "pluginy" (VS Template) jsou malé - a to díky tomu, jak je VS rozsáhlé - většinou stačí přidat klíčová slova, pravidla, atd... Dle mého názoru není lepší IDE...
Na tohle je aplikace git, pomocí kterého budeš uploadovat aktuální verze třeba na bitbucket.org nebo na github.com (existuje určitě víc takových teamových aplikací ale já používám právě git (bitbucket).
GIT má určitě nejvíce možností. Otázka je, jestli jich využije. Konkrétně Github je hosting pro GIT repositáře. Soukromé repositáře tam ale nejsou zdarma a musí se platit. Za mě doporučuji www.assembla.com Nabízí i bezplatné soukromé repositáře jak pro SVN, tak pro GIT.
Není důležité, jestli využije všech možností Gitu. Proti SVN se dá použít i offline. Dá se tedy lokálně verzovat tak často, jak je potřebné a třeba jen 1× denně synchronizovat se serverem.
Tak z toho gitu jsem celkem zmatenej, spustil jsem to a je tam tolik moznosti az mi beha mraz po zadech
Na Git je pěkná open source knížka od cznicu http://knihy.nic.cz/…_pro_git.pdf
Stačí se naučit pár příkazů. Zbytek jsou jen specialitky. Je potřeba si uvědomit, že Git je vlastně jen jiný souborový systém.
Nejen knížka, ale i tahák
http://zrusin.blogspot.cz/…t-sheet.html
ježíš, proč tak složitě na něj? Stačí si otevřít gui "create new repository" vybrat složku se zdrojákama potom se ti zdrojáky otevřou v gitu..(vytvoří se složka git u zdrojáků tuším) stage changed ... commit název verze a push potom už jen zaškrtneš "force overwrite existing branch" no a pak jen Arbitary location tam napíšeš kam se to má uploadnout třeba na bitbucket.org "https://winitrix@bitbucket.org/winitrix/..." a dáš push a verze aplikace je na bitbucket kde se na to tvůj kamarád může podívat. (musíš mu dát invite na projekt aby ho viděl)
Uznávám, že na malé projekty to GUI stačí. Nepoužívám ho, protože
se mi nechce kvůli několika příkazům klikat. Ty příkazy i s parametry si
dávám do Makefile, takže všechno volám přes make
. Prostě
pohodlí na jiný způsob.
Záleží na člověku. Na to co má v plánu on, gui v pohodě stačí.
Jasně. Do několika set či tisíc souborů by s GUI neměl být problém.
Visual Studio podporuje přímo tuto funkci, tedy psát X lidí jeden projekt najednou... https://vsanywhere.com/default.aspx funguje to ale tuším od verze profesional, kterou si můžete zdarma stahnout, pokud jste studenti
Osobně toto používám velmi často A hlavně je to přímo do MS, takže to mají docela vyladěný pro VS
Zobrazeno 21 zpráv z 21.