Pokúsil som sa napísať jednoduchú kalkulačku objektovo vo winform a
poprosil by som aby mi ju niekto skontroloval. Nemyslím bezchybnosť, ale či
je to moje riešenie aspoň ako tak dobré. http://skolka-jazyka-c.freespace.sk/…oad/file.php?…
Zkus používat mezery mezi komentáři a metodou. Ta redudantní metoda by
se dala zkrátit na 10%.(přičítání čísla do textboxu). Tak jako ty metody
se znaménky. Inicializovat tu třídu Vypocty pokaždé, když kliknu na
tlačítko je blbost.
EDIT: ty komentáře jsi trošku přehnal, to že máš psát komentáře
neznamená, že máš psát komentář ke každému řádku. Nemusíš psát
"inicializoval jsem lokální promměnnou typu string, která udává ... ".
Když jde z kodu jasně vidět, co kód dělá, nemusí být okomentovaný.
/// Prvá premenná typu double/// Druhá premenná typu double/// Premenná typu reťazec na zápis číslic do textboxu/// Premenná typu char na vyjadrenie matematickej operácie/// Zapísanie reťazca "1" do textboxu
To má být co? Než takové komentáře, tak raději žádné. Nikdy do
komentáře nepiš to, co je zřejmé ze zápisu programu, protože při každé
změně to pak budeš muset měnit na dvou místech. V programu i v
komentáři.
Ďakujem. Zmenil som niečo.
Triedu som inicializoval len raz pri deklarácii premenných a v metódach so
znamienkami používam len inštanciu.
Ale tú redundantnú (piate kolo u vozu - wikipédia) metódu neviem ako
skrátiť na 10%.
Komentáre som prehnal, už nebudem až taký iniciatívny.
Každé tlačítko ti přidává k výslednému textu přece text, který je
v tlačítku. To znamená, že ti stačí vytvořit 1 univerzální metodu,
která si přetypuje sender na Button a z něj vytáhne vlastnost Text a tu pak
přičte k číslu, ne?
object sender ti udává jaký objekt(v tomto případě komponenta - Button)
vyvolal tu událost. EventArgs jsou argumenty, resp. Data, které projdou
metodou. Argumenty v této podobě v sobě nic nedrží, jsou tam jen defaultní
metody děděné z třídy object. Jinak tam můžou držet data jako pozice
kurzoru(MouseEventArgs) atd.
EDIT:
Určitě jsi to už někde viděl
Button b = (Button)sender;
Button b = sender as Button;
Tie komentáre sú pre mňa. Keď to otvorím o rok a celý čas nebudem
programovať, nebudem bez nich vedieť, čo som myslel.
Komentáre si prosím nevšímaj. Zaujíma ma, či je ten kód dobrý alebo
stojí za prd.
Takové komentáře jsou defaultní ve VS, když napíšeš /// ty
komentáře jsou dobré. Ovšem pro takové metody jsou spíše na obtíž.
Každopádně ty komenty se ti potom přímo ukazuji přes nápovědu, snad jsi
někdy ve VS dělal, tak víš co myslím.
Teď nato koukám, doporučíš mi nějaké free upload file hosting? Nechce
se mi to držet na dropboxu a zároveň chci, aby to tu bylo pro ostatní i v
budoucnu.
http://www.sendspace.com/file/cnp23e - tje ten example. Když
to bude číst někdo z Adminů, tak smažte ten post výše, alespoň to URL.
Je to zas fileupload co tam chce nějaké download tools ještě k tomu.
Mně se osvědčilo http://uloziste.com - dá se tam nacpat 300 MB přes HTTP
nebo 1500 MB přes FTP. Vydrží to tam přes měsíc, pak to smažou. Dá se to
průběžně updatovat podle potřeby. Obsah se skrývá za URL, které sem
pošleš.
Veľmi pekne ďakujem. Až teraz som to pochopil.
Hlavné je to, že pri použití metód s ((Button)sender).Text alebo (sender
as Button).Text je potrebné pridať do triedy Form.Designer.cs (do konkrétneho
Button) riadok s metódou napr.:
this.btn1.Click += new System.EventHandler(this.OnNumericButtonClick);
pričom btn1 je Button s textom "1" a OnNumericButtonClick je metóda v
hlavnom programe.
No do toho automaticky generovaného designer initialize kodu by jsi
správně neměl zasahovat. A co, je to lepší napsat 1 metodu a udělat to
takhle pro všechny tlačítka, než abys psal 10 redudantních metod ne?
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.