Diskuze: XamlGame - Panel
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
To jsi ale zvolil (pokud se nepletu) šablonu resp. projekt pro Windows 8,
tam se konstantní rozlišení určitě nenastavuje
Pokud chceš klasickky desktop zvol OpenGL projekt
Nemám možnost zvolit OpenGl. Nedalo by se to rozlišní řešit třeba přes ViewBox?
Když projekt zkompiluješ, máš to klasicky Dekstop ? Já zase nemám možnost pracovat na Dekstop verzi s XAML.
Musíš mít MonoGame pro všechno, nebo alespoň mě to nabízí
následující platformy
Windows Store (Win8)
Windows Phone
OpenGL (desktop)
Android
iOS
OYOUA
Ja taktiež nie. Skús reinštalovať MonoGame a potom pri zakladaní projektu založ projekt typu OpenGL.
Nn, mám to přímo ve Startu, nechce s mi vypisovat ty projekty, tak sem hodím screen
Posledné...MonoGame Windows OpenGL Project
Asi jsi mě špatně pochopil, sice tam OpenGl mám na výběr, ale nemůžu s ním pracovat, moje grafická karta ho nepodporuje, proto se snažím řešit projekty jinak, mám možnost použít DirectX (popř. Managed Dx, SharpDx)
Ještě jsem neviděl 3D grafickou kartu, co by OpenGL neuměla.
Tak v tom případě nedoporučuji cokoli s grafikou SiS Mirage 3, nejnovější ovladače mám z roku 2010 pro win7, naštěstí se mi je povedlo zprovoznit instalací v režimu kompatibility
Tak s MonoGame na Desktop máš smůlu. Tohle je Windows Store app tedy pro
druhé prostředí ve Windows 8 tam se o žádné statické rozlišení
nepokoušej
Dobře, budu muset tedy něják vymyslet jak ten projekt předělat. Je alespoň ve storu nějáké minimální rozlišení?
Pro hry platí trochu jiná pravidla než pro klasické aplikace, ale musíš dodržvoat následující:
1. Hra musí podporovat rozličnou škálu rozlišení, od 1024x768 -
FullHD
->nesmí se ti nijak hra rozhodit
2. Snap View / Portrait view není nutné. U Snap View ale musí hrat třeba
zobrazi čistě logo, ne že zobrazí oříznutou rozehranou hru (hra by se
měla pozastavit, nebo dát jiný pohled na hru apod.)
3. Hra by měla správně fungovat Life-Cycle. Tedy při Suspend režimu aby
uložila rozehranou hru apod.
Poté je sepsán Design Guide, který ovšem pro hry je celkem nepodstatný. Hra by měla podporovat dotykové ovládání, pokud ne, je nutné aby o tom uživatel věděl.
Při podpoře dotykového ovládání si dje pozor, že kliknout myší na tlačítko je 10x jednoduší než palcem
Díky za pěkné objasnění, teď už mi zbývá doufat že store má dobrou perspektivu, abych nemusel předčasně ukončit vývoj
Údajně ti Store nabízí přes 40 milionů uživatelů. Tak jako na
každém storu i zde je spousta špatných aplikací, takže pokud nabídneš
něco pěkného, své zájemce tam najdeš určitě
Zobrazeno 15 zpráv z 15.