Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:26.6.2012 12:18

Čau je lepší si v editoru udělat celou mapu najednou nebo vytvořit objekty jednotlivě a pozicovat? mluvím o 3D hře.

 
Odpovědět
26.6.2012 12:18
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:26.6.2012 12:50

Záleží na tom, zda mají být objekty nějak aktivní. Ty, co jsou stále na místě, mohou být klidně součástí mapy. Ale ty, co jdou rozbít nebo co se pohybují, asi nemohou bý v mapě.

Nahoru Odpovědět
26.6.2012 12:50
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:26.6.2012 13:08

Dobrá díky a na aktivní objekty mohu použít 3D program nebo je třeba nějáký speciální? 3D programem myslím Blender nebo 3D Max.

 
Nahoru Odpovědět
26.6.2012 13:08
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:26.6.2012 13:31

Moc jsem v XNA nedělal, ale bere to formát .xbf (pokud se nepletu), ten ti určitě CADy normálně vyexportují.

Nahoru Odpovědět
26.6.2012 13:31
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
matesax:26.6.2012 13:44

Ano - též lze uložit objekty do textu a v XNA je postavit,...

 
Nahoru Odpovědět
26.6.2012 13:44
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army :26.6.2012 14:58

XNA bere .xbf a .x ale zatím jsem se v xna setkal jen s animací otáčení.

 
Nahoru Odpovědět
26.6.2012 14:58
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:26.6.2012 15:12

Když jsem si naposledy s XNA hrál, vyexportoval jsem xbf myslím normálně v Maxu. Zobrazit ve scéně se mi ho však nějak nepodařilo. Kdyžtak napiš, jak ti to jde.

Nahoru Odpovědět
26.6.2012 15:12
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:26.6.2012 16:59

Já už mám hlavní postavu na scéně ale zatím umí jen chodit. Do budoucna... mu chci dát nějáké speciální schopnosti nebo střelbu. A teď budu dělat mapu zatím tam mám jen obdélníky s vectoru.

 
Nahoru Odpovědět
26.6.2012 16:59
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
matesax:26.6.2012 17:26

Já jen doporučuji takovéto větší hry dělat již ve více lidech,...

 
Nahoru Odpovědět
26.6.2012 17:26
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:26.6.2012 18:15

Tím si chtěl naznačit co? :D

 
Nahoru Odpovědět
26.6.2012 18:15
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:26.6.2012 18:20

A jakým způsobem jsi tedy vyexportoval ten model z Maxu?

Nahoru Odpovědět
26.6.2012 18:20
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:26.6.2012 19:12

Game1:

ModelObject hero;

LoadContent:

hero = new ModelObject(new Vector3(0f, 0f, 2.5f), Vector3.Zero, 0.0005f);

          hero.LoadModel("virus", Content, GraphicsDevice);

Draw:

hero.RenderModel(camera);

Ale mám ještě třídu ModelObject přes kterou se to rendruje atd. Tu jsem si stáhl a napojil, jelikož v tom ještě tak brutálně neumím ;)

 
Nahoru Odpovědět
26.6.2012 19:12
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:26.6.2012 19:13

A ještě třídu na cameru.

 
Nahoru Odpovědět
26.6.2012 19:13
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:26.6.2012 19:18

To ano, ale pokud jsi ten model dělal ty, tak jak jsi řešil např. texturování nebo velikost v CADu.

Nahoru Odpovědět
26.6.2012 19:18
You are the greatest project you will ever work on.
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:26.6.2012 19:33

Nedělal :) ve 3D editorech se teprve začínám učit ta hra byla jen zkušební.

 
Nahoru Odpovědět
26.6.2012 19:33
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 15 zpráv z 15.