Black Friday Black Friday
Black Friday výprodej! Až 80 % extra bodů zdarma! Více informací zde

Diskuze: Zobrazení Sprite pomocí C# v Unity

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Zobrazení Sprite pomocí C# v Unity American English version English version

Aktivity (3)
Avatar
Miroslav Mazal:10. září 8:55

Zdravím. Vkládání obrázku přetažením je jedna věc. Ale jakým příkazem se zobrazí obrázek ve hře na vybraném místě, až po splnění podmínky? Například chci, aby se na vybraném místě displeje zobrazil můj sprite, jakmile nějaká hodnota třeba x = 2.

Zkusil jsem: Hledal jsem v tutoriálech, ale vše mi připadá, že se jedná o něco jiného. O canvas a vytváření tlačítek.

Chci docílit: Aby jsem mohl programovat zobrazení tlačítek pomocí logiky v programu.

 
Odpovědět 10. září 8:55
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
dez1nd:10. září 9:07

Ahoj, cokoliv, co cheš v Unity vytvářet za běhu aplikace, musí být prefab
Poté ho jednoduše vytvoříš pomocí Instantiate(pre­fab_obrazku, pozice_spawnu, rotace_spawnu);

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět 10. září 9:07
Avatar
Odpovídá na dez1nd
Miroslav Mazal:10. září 10:06

To znamená vzít sprite z Project a přesunout do Hierarchie a pracovat s ním jako s GameObject což je prefab? Trochu se mi ty pojmy ještě pletou. Už jsem si naprogramoval kostku pro hru. Teď se snažím pomocí zobrazení sprite, aby se na displeji zobrazil obrázek s hodnotou kostky.

 
Nahoru Odpovědět 10. září 10:06
Avatar
Miroslav Mazal:10. září 10:08

Z diskuze na Unity mi někdo poslal tento odkaz https://docs.unity3d.com/….Create.html . Ale taky se mi zdá, že to není úplně to, co jsem chtěl.

 
Nahoru Odpovědět 10. září 10:08
Avatar
Miroslav Mazal:10. září 11:18

Tak už mi to jede ,jak chci. Pomocí tvé rady a spousty pokusů začínám chápat ty rozdíly mezi Sprite a Prefab, a jak ze Sprite udělat Prefab apod. Moc díky !!!

 
Nahoru Odpovědět 10. září 11:18
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na Miroslav Mazal
dez1nd:10. září 11:34

Sprite je jen gameObject, stejně jako Cube, Plane nebo Box.... Aby jsi mohl tento gameObject spawnout ve hře a mít ně něm nějaké scripty, musíš v Hierarchii Projektu vytvořit Prefab a tebou vytvořený gameObject do něj přetáhnout myší. Tím vytvoříš požadovený prefab, který můžeš instanciovat metodou co je nahoře.

 
Nahoru Odpovědět 10. září 11:34
Avatar
Miroslav Mazal:10. září 12:03

Je to super, když mi vše začíná fungovat a zapadat do sebe. Myslím, že už umím vše pro scriptování logiky mé hry, vkládání obrázků, animování spritů. Ještě se budu muset naučit práci se zvuky a vytvoření Úvodních stránek hry, tzv. Uživatelské rozhraní. Mohu se zeptat, kde je ten Editor, kde se dá nastavit pro hru základní vzdálenosti, časy apod.?
Taky slovo Spawnout slyším poprvé :-S

 
Nahoru Odpovědět 10. září 12:03
Avatar
Miroslav Mazal:10. září 12:06

Taky se chci zeptat, že list má jen jeden řádek, že? Nemůže jako pole vytvořit vícenásobné pole. Taky do pole se asi nedají vložit dvě hodnoty např. toto: (6, 7). Jedině formou vložení Vector2. Ale to už je celý vector, já jsem chtěl uložit do polí jen hodnoty x a y. Tak jsem to vyřešil vytvořením vícenásobného pole, kde nahoře jsou x hodnoty a dole y hodnoty.

 
Nahoru Odpovědět 10. září 12:06
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na Miroslav Mazal
dez1nd:10. září 14:11

Jestli se nepletu ano, ale můžeš si napsat vlastní třídu a poté udělat List této třídy jako list objektů. (pro představu list jako seznam lidí, kteří mají rozdílná jména, věk, výšku atd...)

 
Nahoru Odpovědět 10. září 14:11
Avatar
Miroslav Mazal:10. září 14:44

Aha Vidíš. Máš na mysli vytvořit třídu s vlastními mnoha proměnnými (jakožto prvky polí), a pak volat z GameManagera ty proměnné? A pak by to vlastně mohlo být cokoli.

 
Nahoru Odpovědět 10. září 14:44
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.