Příliš hlučná samota - ZapisVysledku.xaml.cs
C# .NET
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows;
using System.Windows.Controls;
using System.Windows.Data;
using System.Windows.Documents;
using System.Windows.Input;
using System.Windows.Media;
using System.Windows.Media.Imaging;
using System.Windows.Shapes;
/// <summary>
/// Autor: Jakub Raida, 2020
/// </summary>
namespace PrilisHlucnaSamota
{
/// <summary>
/// Interaction logic for ZapisVysledku.xaml
/// </summary>
public partial class ZapisVysledku : Window
{
// Atribut třídy Vysledky
Vysledky vysledky { get; set; }
public ZapisVysledku(int skore)
{
// Načteme komponenty
InitializeComponent();
// Uděláme instanci třídy Vysledky
vysledky = new Vysledky();
// Načteme zápis nového řešitele
vysledky.ZapisOsobyOkno(VrchniTextBlock, skore);
}
private void UlozButton_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
{
vysledky.Pridej(ZadaneJmenoTextBox.Text);
this.Close();
}
}
}
Neformátovaný
Přidáno: 30.9.2020
Expirace: Neuvedeno