Eriugena - Eriugena.cs - II. část
Pokračování kódu třídy Eriugena.cs
C# .NET
public void PopisPergamenZakladniDej()
{
switch (Faze_Pribehu)
{
case 1:
PisP("\"Jmenuji se Jan Scotus řečený Eriugena, což znamená \'v Irsku narozený\'.", 1, Color.AntiqueWhite);
PisP("Právě na zelený ostrov se teď vracím, tak trochu na útěku a hodně unavený.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Ovšem měl bych si pospíšit do kláštera, než se setmí.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
PisP("", 4, Color.AntiqueWhite);
PisP("> Stiskni mezerník či levé myšítko. Chodit můžeš šipkami nebo myší. <", 5, Color.LightCoral);
break;
case 2:
PisP("\"Snad tady najdu pro změnu trochu klidu.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Jak mě asi přijme opat?\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 3:
PisP("\"U všech svatých... co se tady stalo?\"", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("", 3, Color.AntiqueWhite);
PisP("V místnosti je cítit neurčitá přítomnost hrozby.", 4, Color.Silver);
PisP("Jako by se nedávný zlý čin obtiskl do jejích zdí.", 5, Color.Silver);
break;
case 4:
PisP("\"Měl bych vyměnit pár slov se sklepníkem.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 5:
PisP("\"Měl bych si promluvit s knihovníkem.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 6:
PisP("\"Knihovník se nemůže soustředit, když bratr Servác pije a zpívá.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Asi té převeselé duši budu muset domluvit.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 7:
PisP("\"Bratr Servác si stěžuje na askezi i s břichem plným vína.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Snad u mladé kuchařky seženu pro něj něco k jídlu.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 8:
PisP("\"Kuchařka si pochutnala na jahodách a začala vařit pudink.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Měl bych tyto dobré zprávy vyřídit Servácovi, který je patrně", 3, Color.AntiqueWhite);
PisP("stejně tak v jídle střídmý, jako je střízlivý.\"", 4, Color.AntiqueWhite);
break;
case 9:
PisP("\"Bratr Servác se tiše těší na jídlo a už nezpívá.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Jestli knihovníka přebolí hlava, mohl by mi něco už říct.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 10:
PisP("\"Knihovník mi řekl, že podezírá temné přízraky z lesa.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Měl bych v klášteře vzít krucifix a jít je vyhledat.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 11:
PisP("\"Lesní přízrak mluvil satanskou verzí latiny, když viděl kříž.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Snad bych se měl vrátit za opatem a poradit se s ním.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 12:
PisP("\"Opat po mně chce, abych studoval temnou literaturu.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Nejlepší bude hledat v knihovně.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 13:
PisP("\"Na lektvar potřebuji: houby, vodu, víno a sádlo.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Uvařit by jej mohla kuchařka Dulcinea.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 14:
PisP("\"Prý bylo v soudku málo vína.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Snad bych mohl získat další od Serváce.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 15:
PisP("\"Servác mi víno nedá a sklepník už žádné nemá.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Ale ve skriptoriu by snad mělo být víno z Velké Moravy.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 16:
PisP("\"Dulcinea prý už lektvar dodělala a odnesla opatovi.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Měl bych si za ním pospíšit.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 17:
PisP("\"Opat mě pomazal mastí.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Vzhůru za přízrakem!\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 18:
PisP("\"Přízrak mluvil zvláštně. Chce prý domů...", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("A vyvolal jej opat! Musím s ním mluvit!\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 19:
PisP("\"Opat se přiznal k vyvolání démona. Tvrdí, že pracoval s jistým", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("nebezpečným textem, který mu zapůjčil knihovník Laurentius.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 20:
PisP("\"Jak je možné, že jsem nevědomky do Periphyseonu ukryl tajemství", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("cesty do světa démonů? To mi snad může zodpovědět jen jeden z nich...\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 21:
PisP("\"Stvořil jsem nebezpečnou a temnou knihu ve svém Periphyseonu.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("A to, proto, jak jsem zjistil, že jsem sám původem démon. Nepatřím sem.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 22:
PisP("\"Točí se mi hlava v divoké závrati. Jsem tedy démon! Proto mě franští", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("mniši napadli dýkami a perořízky. Věděli to! Co mám teď udělat?!\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 23:
PisP("\"Už tomu rozumím. Musím odejít zpět do svého světa. Do světa stínů.", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Potom se kruh uzavře a lesní démon, můj bratr, bude také svobodný.\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 24:
PisP("\"Krev je silně vsáknutá do zdí. Hrozný čin... Mohl bych takový udělat i já?", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Musím pryč... Ale jak? Kde je zlom mezi dvěma vesmíry? Kde je ten průchod?\"", 3, Color.AntiqueWhite);
break;
case 25:
PisP("\"Z klášterní kaple vyzařovala zvláštní zlá síla. Mohlo by to být ono místo?", 2, Color.AntiqueWhite);
PisP("Musím to zkusit. Musím tam jít a přitom mumlat zaklínadla, která se mi náhle", 3, Color.AntiqueWhite);
PisP("začínají vybavovat.\"", 4, Color.AntiqueWhite);
Gfx_Pozadi[14] = Content.Load<Texture2D>(@"Mistnosti\mistnost-portal");
PortalOtevren = true;
break;
default:
break;
}
}
public void ZmenFazi(int naJakou, bool aktivovatPribeh)
{
Faze_Pribehu = naJakou; Pribeh_Aktivovan = aktivovatPribeh;
}
public void MistnostiPrepinace()
{
if (Eriugena_Mistnost == 21 && Faze_Pribehu == 1) { ZmenFazi(2, true); }
if (Eriugena_Mistnost == 18 && Faze_Pribehu == 2) { ZmenFazi(3, true); }
if (Eriugena_Mistnost == 22 && Faze_Pribehu == 21) { ZmenFazi(22, true); }
if (Eriugena_Mistnost == 21 && Faze_Pribehu == 22) { ZmenFazi(23, true); }
if (Eriugena_Mistnost == 18 && Faze_Pribehu == 23) { ZmenFazi(24, true); }
if (Eriugena_Mistnost == 16 && Faze_Pribehu == 24) { ZmenFazi(25, true); }
}
public void VykresliNpcka()
{
SicEtNon = false;
foreach (Npcka i in NPC_List)
{
if (i.Pritomnost && i.PoziceMistnost == Eriugena_Mistnost)
{
_spriteBatch.Draw(i.Vzhled, new Vector2(i.PoziceX, 350), Color.White);
SicEtNon = true;
NPC_PolohaX = i.PoziceX;
NPC_V_Mistnosti = i;
if (!Pribeh_Aktivovan)
{
_spriteBatch.DrawString(Pismo_Normalni, i.Popisek, new Vector2(400, 10), Color.PaleGoldenrod);
}
else
{
_spriteBatch.DrawString(Pismo_Normalni, i.Popisek, new Vector2(400, 10), Color.SlateGray);
}
}
}
if (!SicEtNon)
{
NPC_V_Mistnosti = null;
}
}
public void VykresliEriugenu()
{
switch (Eriugena_Otoceni)
{
default:
case Otoceni.KoukatDoleva:
if (Eriugena_Casovac_Preslapnuti < 7)
{
_spriteBatch.Draw(Gfx_Eriugena_Vlevo_LN, new Vector2(Eriugena_PoziceX, Eriugena_PoziceY), Color.White);
}
else if (Eriugena_Casovac_Preslapnuti >= 7 && Eriugena_Casovac_Preslapnuti < 14)
{
_spriteBatch.Draw(Gfx_Eriugena_Vlevo, new Vector2(Eriugena_PoziceX, Eriugena_PoziceY), Color.White);
}
else
{
_spriteBatch.Draw(Gfx_Eriugena_Vlevo_PN, new Vector2(Eriugena_PoziceX, Eriugena_PoziceY), Color.White);
}
break;
case Otoceni.KoukatDoprava:
if (Eriugena_Casovac_Preslapnuti < 7)
{
_spriteBatch.Draw(Gfx_Eriugena_Vpravo_LN, new Vector2(Eriugena_PoziceX, Eriugena_PoziceY), Color.White);
}
else if (Eriugena_Casovac_Preslapnuti >= 7 && Eriugena_Casovac_Preslapnuti < 14)
{
_spriteBatch.Draw(Gfx_Eriugena_Vpravo, new Vector2(Eriugena_PoziceX, Eriugena_PoziceY), Color.White);
}
else
{
_spriteBatch.Draw(Gfx_Eriugena_Vpravo_PN, new Vector2(Eriugena_PoziceX, Eriugena_PoziceY), Color.White);
}
break;
}
}
public void VykresliPozadiMistnosti()
{
if (Eriugena_Mistnost >= 0 && Eriugena_Mistnost <= 24)
{
_spriteBatch.Draw(Gfx_Pozadi[Eriugena_Mistnost], new Vector2(0, 0), Color.White);
}
PopisekMistnosti();
}
public void VyzvaKPribehu()
{
if (!Pribeh_Aktivovan)
{
if (Eriugena_Mistnost == 14 && PortalOtevren)
{
_spriteBatch.DrawString(Pismo_Normalni, "MEZERNÍK: vstup do portálu", new Vector2(850, 10), Color.OrangeRed);
}
else
{
_spriteBatch.DrawString(Pismo_Normalni, "MEZERNÍK: příběh | R: změna rychlosti (" + Eriugena_Nazev_Rychlosti + ")", new Vector2(850, 10), Color.LightGray);
}
}
else
{
_spriteBatch.DrawString(Pismo_Normalni, "MEZERNÍK/MYŠ: pohyb", new Vector2(850, 10), Color.LightSlateGray);
}
}
public void PopisekMistnosti()
{
if (!Pribeh_Aktivovan)
{
_spriteBatch.DrawString(Pismo_Normalni, Popisky_Mistnosti[Eriugena_Mistnost], new Vector2(10, 10), Color.LightGoldenrodYellow);
}
else
{
_spriteBatch.DrawString(Pismo_Normalni, Popisky_Mistnosti[Eriugena_Mistnost], new Vector2(10, 10), Color.SlateGray);
}
}
}
}
Neformátovaný
Přidáno: 1.3.2022
Expirace: Neuvedeno