NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 3 - 3D grafika v OpenGL a C++ - Základy vykreslování

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
DarkCoder
Člen
Avatar
DarkCoder:3. února 11:30

V článku by mohlo být uvedeno jak probíhá průchod skrze celou pipeline. To je alfa a omega celého procesu vykreslování.

Odpovědět
3. února 11:30
"I ta nejlepší poučka postrádá na významu, není-li patřičně předána." - DarkCoder
Avatar
DarkCoder
Člen
Avatar
DarkCoder:3. února 12:42

Rovněž mohl být uveden stručný souhrnný postup jak vypadá průběh vytvoření celé aplikace. Jak jdou kroky za sebou.

Testy na úspěšnosti provádět postupně ne až na konci všechny naráz.

Dále i to jak vypadá skutečná opengl aplikace. Že data o modelu se načítají ze souboru, nahrání dat modelu do bufferů, zjištění velikosti bufferů a ukazatel na buffery, naplnění bufferů ze souboru, poslání na GPU, uvolnění bufferu, bind vao, bind vbo, konfigurace atributu, bind ebo.

Že vykreslení vyžaduje nastavení daného shaderu, bind vao, volání patřičné vykreslovací funkce, unbind.

atd.

Odpovědět
3. února 12:42
"I ta nejlepší poučka postrádá na významu, není-li patřičně předána." - DarkCoder
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.