NEJVÝHODNĚJŠÍ AKCE ROKU: 90 % extra kreditů ZDARMA s promokódem STROMECEK90. Zjisti více:
Hledáš dárek, který neskončí v koši? Nyní 90 % extra kreditů ZDARMA s promo kódem PREKVAPENI90. Zjisti více:
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0 Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní možnosti. Více informací:

Diskuze – Brick Breaker

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
RooBoo:26.3.2014 6:37

Super hra... a ako si urobil to odrážanie tej guľky ?

Avatar
user
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na RooBoo
user:26.3.2014 15:29

Děkuji, pamatuji se , když jsem to dělal - docela jsem si s tím vyhrál.
Odrážení míčku od plošiny popisují metody rectangleColi­sionDestinati­on a collisionDirec­tion třídy "\gameplay\Ba­ll.cs".

Metoda *rectangleColi­sionDestinati­on * determinuje místo, kde došlo ke kolizi (4 rohy, 4 strany obdélníku).

V metodě *collisionDirection * se poté přepočítává úhel odrazu a rychlost.
Úhel je dán místem kolize na plošině v intervalu Levý horní roh -> Pravý horní roh.
Určil jsem si 2 mezní úhle pro Levý a Pravý kraj plošiny. Úhel který tyto dva body mezi sebou svírají jsem dělil délkou plošiny a získal tak přírůstek úhlu - opakovaně přičítaný ke krajnímu levému úhlu. Počet opakovaného přičítání je dán relativní pozicí míčku od levého rohu plošiny.

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.