NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Brick Breaker

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
RooBoo
Člen
Avatar
RooBoo:26.3.2014 6:37

Super hra... a ako si urobil to odrážanie tej guľky ?

 
Odpovědět
26.3.2014 6:37
Avatar
user
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na RooBoo
user:26.3.2014 15:29

Děkuji, pamatuji se , když jsem to dělal - docela jsem si s tím vyhrál.
Odrážení míčku od plošiny popisují metody rectangleColi­sionDestinati­on a collisionDirec­tion třídy "\gameplay\Ba­ll.cs".

Metoda *rectangleColi­sionDestinati­on * determinuje místo, kde došlo ke kolizi (4 rohy, 4 strany obdélníku).

V metodě *collisionDirection * se poté přepočítává úhel odrazu a rychlost.
Úhel je dán místem kolize na plošině v intervalu Levý horní roh -> Pravý horní roh.
Určil jsem si 2 mezní úhle pro Levý a Pravý kraj plošiny. Úhel který tyto dva body mezi sebou svírají jsem dělil délkou plošiny a získal tak přírůstek úhlu - opakovaně přičítaný ke krajnímu levému úhlu. Počet opakovaného přičítání je dán relativní pozicí míčku od levého rohu plošiny.

 
Odpovědět
26.3.2014 15:29
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.