NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
S účinností od 26. 3. jsme aktualizovali Zásady zpracování osobních údajů – doplnili jsme informace o monitorování telefonických hovorů se zájemci o studium. Ostatní části zůstávají beze změn.

Diskuze – Lekce 2 - Unity (C#) Android: Pohyb, grafika, particles

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Adam Bouček
Člen
Avatar
Adam Bouček:17.3.2019 17:22

Zdravím, mám tento problém s Visual Studiem. Nevím, jestli je to verzí nebo čím. Děkuji za pomoc.

 
Odpovědět
17.3.2019 17:22
Avatar
Michal Jančula:21.8.2019 10:48

Zdravím, chci se zeptat jestli by mi někdo poradil, jak udělat jednoduše aby postava kterou mám skočila max 2 krát a pak musela dopadnout znova na zem než bude moci zase skákat.

 
Odpovědět
21.8.2019 10:48
Avatar
Tomaso7
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Jančula
Tomaso7:21.8.2019 13:09

Budeš mít někde proměnnou ve které bude kolikrát postava skočila a když dopadne na zem, tak se vynuluje. Viz. pseudokód.

int jumpsCount = 0;
int maxJumps = 2

void getInput()
{
        if(Input.KeyPressDown(KeyCode.Space) && jumpsCount < maxJumps)
                jump();
}

void jump()
{
        //jump code..
        jumpsCount++;
}

Pak už záleží, jak a kde detekuješ kolizi se zemí, kde tu proměnnou budeš nulovat.

Editováno 21.8.2019 13:09
 
Odpovědět
21.8.2019 13:09
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 23.