Diskuze:
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Musíš upravit vstup - já tohle obvykle řeším tím, že si udělám
nějaký seznam (třeba List/pole), do kterého si ukládám stisklé
klávesy.
Pak obsluhuješ události KeyDown a KeyUp a jen do toho seznamu nastavuješ, že
je stisklá nebo při KeyUp, že ji hráč uvolnil.
A pohyb neřešíš tady při stisku klávesy, ale někde v hlavní smyčce
(nebo timeru), která jen zjistí, které všechny klávesy jsou stisknuté a
podle toho něco provede.
Pokud to máš v herní smyčce a nemáš nějak na pevno nastavené FPS, tak je pak také dobré brát v úvahu do pohybu to, jak často se to volá - pokud by jsi to při každém volání posouval o 1 pixel a hráč měl 30 fps, tak se za sekundu posune o 30px, ale pokud má 500fps, tak odjede za sekundu strašně daleko.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.