Diskuze: Arkanoid
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 13 zpráv z 13.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Nedávno se to tu někde řešilo, prolez fórum a něco snad najdeš
koukal jsem na forum a nikde jsem to nenasel : D
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
namespace arkanoid
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
int pohybx = 200;
int pohyby = 480;
private void panel1_Paint(object sender, PaintEventArgs e)
{
Graphics panel = e.Graphics;
panel.FillRectangle(Brushes.Gray, pohybx, 500, 100, 20);
panel.FillEllipse(Brushes.Navy, 240, pohyby, 20, 20);
}
private void Form1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e)
{
switch (e.KeyCode)
{
//pohyb do leva
case Keys.Left: case Keys.NumPad4:
pohybx -= 3;
break;
//pohyb pohyb do prava
case Keys.Right: case Keys.NumPad6:
pohybx += 3;
break;
//pohyb kulicky (zatim jen manualne :-( )
case Keys.Space:
pohyby -= 5;
break;
}
Refresh();
}
private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
}
}
}
tohle zatim mam
http://www.itnetwork.cz/…12de33aaf180
Je to sice diskuze pro Javu, ale to je skoro to samé
aha tak trochu se v tom nevyznam o Javě jsem slysel ae porad nechapu jak mam nastavit max pohyb padla
a odraz micku
Pohyb kulicky udelas tak, ze ho budes volat v timer1_Tick(...) .
Tam by jsi taky měl řešit odrazy míčku od kostiček/krajů/pádla.
Samotný odraz od kraje zkus vykoukat z toho v javě, je to jen kontrola
pozice míčku v jednom směru
Timer bezi neustale, dokud ho nevypnes...
Timer1.Enabled = true; // timer je zapnuty a bezi v te tve nekonecne
smycce
Timer1.Enabled = false; // timer je vypnuty a uz nikam nedobehne
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
namespace arkanoid
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
int pohybx = 200;
int pohyby = 480;
private void panel1_Paint(object sender, PaintEventArgs e)
{
Graphics panel = e.Graphics;
panel.FillRectangle(Brushes.Gray, pohybx, 500, 100, 10);
panel.FillEllipse(Brushes.Navy, 240, pohyby, 20, 20);
if (pohyby >= 500)
{
panel.FillEllipse(Brushes.Green, 240, pohyby, 20, 20);
}
}
private void Form1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e)
{
switch (e.KeyCode)
{
//pohyb do leva
case Keys.Left: case Keys.NumPad4:
pohybx -= 3;
break;
//pohyb pohyb do prava
case Keys.Right: case Keys.NumPad6:
pohybx += 3;
break;
//pohyb kulicky (zatim jen manualne :-( )
case Keys.Space:
for (int i = 0; i < 100; i++)
{
if (pohyby >= 0 )
{
pohyby -= 5;
Refresh();
System.Threading.Thread.Sleep(10);
}
}
break;
}
Refresh();
}
private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
}
}
}
tohle jsem zatim udelal kulicka se zastavi na nulove hodnote y, jenze ted potrebuju aby se vratila zpet a opet se odrazila od pozice pocatecniho vykresleni a tohle porad dokola
Zkus se nad ti zamyslet a udelej si treba algoritmus Ono sice ti to zabere hodinku
hlubokeho premysleni, ale posune te to daleko dal nez to, kdyz ti tady ted
napisu, jak pokracovat v kodu...
Zobrazeno 13 zpráv z 13.