Diskuze: BANKOMAT PROGRAM HELP
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Třeba by se hodilo sem dát to, co máš, aby bylo s čím pracovat
Nevíš jak vypsat metody, to jako sem ? normálně CTRLC a CTRLV a nezapomeň to vložit mezi tagy [co.de][/co.de] aby se to správně naformátovalo a nebyl problém to číst (tagy jsou bez tečky)
Jen off topic musím říct, že tě upřímně lituji, tihle učítelé "programování" by měli jít dělat k pásu do fabriky a ne vyučovat budoucí programátory.
Přítelkyně má taky podobnou učitelku z programování. Učí je naprosté nesmysli, všechno musí být podle ní, vlastní kreativita žáka nulová, protože vám řekne, že je to úplně špatně, pokud to není tak jak to má ona tím jejím zpraseným kódem.
Proč by to mělo být exkluzivní pro programování? Jakýkoliv "učitel", který jede striktně podle linek a co se vymyká, je špatně, patří do mekáče k okurkám.
Tak bavíme se o SŠ a tam bohužel už to tak je, že většina předmětů až na pár speciálních oborů je jen halda nalinkované teorie nad kterou se nepřemýšlí. Takže u spousty jiných předmětů to není takový problém.
Kam to má vracet výsledky? Jak to má vracet výsledky? Jak to má optimalizovat sklad bankovek - náhodně, co nejméně kusů, co nejsnáze použitelné pro placení? 2600 to má rozdělit jako 1 x Destinová, 1 x Němcová 1 x Karel IV.; 2 x Palacký, 3 x Komenský; 1 x Palacký, 3 x Němcová, 1 x Karel, 1 x Palacký, 2 x Němcová, 3 x Komenský, nebo 26 x Karel?
Ale to, že je to jen halda nalinkované teorie, je špatně, nezávisle na tom, jestli se jedná o programování, kódování, obrábění kovů, truhlářství, fyzika, chemie...
Každý obor má svá pravidla a je velký rozdíl mezi "Pravidlo. A tak to prostě je." a "Pravidlo. Protože..."
No... na to ti nemám co říct, protože to je prostě pravda, nicméně každodenní situace v tomto státě mě rozhodně nevede k tomu, že by se něco mělo z našeho pohledu zlepšit, ale právě naopak.
Nicméně to už dost odbočujeme od tématu a nechci tu spamovat. Pokud je
libo tak PM
Tady je to co prozatím mám hotové.
Console.WriteLine("Bankomat");
Console.WriteLine("Zadej hodnotu kterou chceš vybrat: ");
int castka = Convert.ToInt16(Console.ReadLine());
vyber zadani = new vyber(castka);
zadani.Vyhodnoceni(); //metoda pro vypis castek z bankomatu
Console.ReadKey();
class vyber
{
public int DvaC(int castka)
{
return castka / 2000;
}
public int DvaZ(int castka)
{
return castka % 2000;
}
public int TisC(int castka)
{
return DvaZ(castka) / 1000;
}
public int TisZ(int castka)
{
return DvaZ(castka) % 1000;
}
public int PetC(int castka)
{
return TisZ(castka) / 500;
}
public int PetZ(int castka)
{
return TisZ(castka) % 500;
}
public int DveC(int castka)
{
return PetZ(castka) / 200;
}
public int DveZ(int castka)
{
return PetZ(castka) % 200;
}
public int StoC(int castka)
{
return DveZ(castka) / 200;
}
public int StoZ(int castka)
{
return DveZ(castka) % 200;
}
Todle není moc úloha o programování ve smyslu zápisu kódu, ale logického uvažování. Absolutně tedy nechápu co tu řešíte.
Prozatimní "rady" jsou směs špatné shody podmětu s přísudkem a zbytečná jednostranná kritika NoName učitele.
Už z toho, že mu nedocvaklo, že by měl použít nějaký tag pro kód, zde trošku cítím problém jinde než v učiteli.
Jde o velmi klasickou úlohu na to, jak rozdělit částku na bankovky tak, aby jich bylo co možná nejméně...
Tedy o postupné dělení se zbytkem. Jsem přesvědčený, že učitelce půjde o algoritmus (většina dobrých učitelů programování vyučuje programování a algoritmizaci na papír v pseudokódu) a je jí putna jak to napíše v kódu.
Prostě děl vždycky částku největší možnou bankovkou, kterou si ještě nedělil... úplně nejblbější algoritmus tedy bude..
{ zbyvajici, pocet2000 } = del2000(zbyvajici); // podelime celočíselně 2000, vrátíme počet "2tisícovek" a zároveň zbývající částku k vyplacení
{ zbyvajici, pocet1000 } = del1000(zbyvajici); // to samé, akorád pro 1000, ....
atd až dojdeš k nejnižší. Algoritmus nekontroluje vůbec nic.. Tedy vždy projde všechny kroky, třeba i zbytečně..
no tak díky, urážek si teda necením ale "pomoci" jo.
No, prozatím tu jsou jen dvě rady: jak sem zadat kus kódu, aby to bylo i čitelný a tvoje rada. Mně vadilo, že se NoName nadává jen na pseudoučitele programování bez ohledu na to, že stejných chyb se doupouští i pseudoučitelé jiných oborů. <sarcasm> A učitel je vždycky blbej a může za fšechno. </sarcasm>
Tvoje rada se mi líbí hlavně proto, že nejde jednoduše zkopírovat do zdrojáku a hurá odevzdat, ale popisuje pěkně jak ten kód vlstně napsat (když jeden ví, jak colčíselně dělit...).
Zobrazeno 15 zpráv z 15.