Diskuze: C# 6.0 - syntax sugar
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
primary konstruktor mi přijde pořád nepřehledný, mohli to implementovat jako v TypeScriptu.
class Trida(public int x, public int y) {
// a zde nebude vůbec nic, vše máme definované v lavičce.
}
mě to zas přijde přehlednější (a hlevně jednodušší na editace) když si to rozentruješ:
class Trida(
public int x,
public int y)
{
}
A jak funguje konstruktor ? A co když chci pouze čtení, ale ne public set ?
Je to syntaktický cukr, takže když chceš něco jiného, musíš to udělat tradičně.
Kdykoliv C# přejímá featurky z VB.NET, je to jenom důvod ke smutku.
Auto-properties - jenom důsledek nejasného konceptu property vs field v C#
Primary constructor - když ho potřebuješ, přehodnoť návrh API, něco je
špatně
Using static - užitná hodnota - 0.0, jenom snižuje přehlednost, kromě
Console.WriteLine to nemá použití
Zatímco C# 4 a 5 přinesly novinky, které jsou skvělé, tohle je spíš apríl.
Samozřejmě Proto se ptám
na názory. BTW je to první věc kterou verze 6.0 přinese. Určitě nějaké
novinky budou. Navíc, sjednocuje se WinRT - tj apliakce půjdou pustit jak na
desktopu, modern UI (tablety,pc...) tak i Windows Phone. A dokonce i Xbox One
takže možná i ohledně tohohle něco přibude
Otázka zda se tyto novinky dají zařadit ještě do samotného jazyka.
Spíše to bude součást nového .NET Frameworku nebo tak něco
"Using static - užitná hodnota - 0.0, jenom snižuje přehlednost, kromě Console.WriteLine to nemá použití"
Zobrazeno 10 zpráv z 10.