IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Pepa Lakosil
Člen
Avatar
Pepa Lakosil:13.7.2017 20:25

Zdravím, momentálně se učím Unity podle oficiálního tutoriálu. Jen bych se chtěl zeptat, jak mám udělat, aby mi kulička, kterou ovládá uživatel, kolidovala úplně i se zdmi.
Mám kuličku, která sbírá obdélníčky. U obdélníků mám Rigib body a Is kinematix zapnuté. U colideru mám zapnuté Is Triggered. Zajímalo by mě, jak to mám vyřešit s kolizí u zdí. Protože když zdím zapnu U colideru Is Triggered, tak projdu skrz. Jen bych potřeboval, aby mi vyvolali na kuličce Triggeredd události.
Předem děkuji za poskytnuté rady.

 
Odpovědět
13.7.2017 20:25
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
dez1nd:14.7.2017 6:14

Jestli potřebuješ aby se ti kulička od zdí odrážela a zároveň se spouštěli Triggery tak mě hned napadá, zkus na ty zdi přidat 2x collider, jednou triggered a jednou pro fyzikalni vlastnosti.
Další věc mě napadá, že by jsi mohl použít OnCollisionEnter() která se spouští ve chvíli kdy se dva collidery dotýkají https://docs.unity3d.com/…ollider.html. Tzn. je spuštěn ve chvíli, kdy se dotkne kulička zdi..

 
Nahoru Odpovědět
14.7.2017 6:14
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.