Diskuze: GameObjecty ve scriptech pro Unity
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj,
určitě bych si vytvořil jinou třídu, třeba GameObjectManager, mohla by
vypadat nějak takhle, píšu z hlavy, takže no hate.
public class GameObjectManager
{
private List<GameObject> gameObjects = new List<GameObject>();
public ReadOnlyCollection<GameObject> GameObjects
{
get{ return gameObjects.AsReadOnly();}
}
public GameObjectManager(List<GameObject> gameObjects)
{
this.gameObjects = gameObjects;
}
}
Toho GameObjectManagera pak můžeš používat tak, že mu v konstruktoru předáš ty GameObjecty a pak si je bereš, kdy potřebuješ.
Oveľa praktickejšie je podľa mňa buď:
https://docs.unity3d.com/…Runtime.html
https://docs.unity3d.com/…es.Load.html
https://forum.unity.com/…load.393752/
Díky. Z praktického ohledu si zkusím nastudovat obě možnosti. Třeba se někdy bude hodit jedna a jindy druhá. Zatím díky. Jdu se to snažit naučit.....
Můžu se ještě zeptat na jednoduše vyjádřené shrnutí, jaký je rozdíl mezi GameObject ve scéně, ke kterému připojím Sprite a Prefabem? Pořád si nejsem jistý, jestli plně chápu tu podstatu.
Tak jsem si vytvořil první část hry. Něco jako kostka, ale je to kulaté
Mohu si definovat vlastní
čísla a znaky. Míchání a výběr probíhá stisknutím klávesy (space).
Vytvořil jsem různé scripty např. časovač, náhodný výběr, GameManager.
Taky animační klip míchání čísel. A další.
https://www.youtube.com/watch?…
Zobrazeno 6 zpráv z 6.