Diskuze: grafika&kod
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
S používaním 2D alebo 3D modelov z Blenderu vo Visual Studiu nemám
skúsenosti a neviem či sa to dá nejako použiť. Ale ak chceš pracovať s
grafikou vo VS, tak sú na to rôzne knižnice
Musis model vyexportovat do .x pak s nim muzes pracovat pres directx
Z Blenderu ho musíš vyexportovat v nějakém formátu, který budeš umět
pak přečíst v tom programu napsaném ve VS.
Jestli si parser na ten model napíšeš sám nebo stáhneš nějakou knihovnu
už je na tobě - obvykle se model zkládá z vertexů (bodů), těch je
několik (obvykle 3) spojeno plochou a té se říká face, na face pak info,
jaká se tam má kreslit textura a její UV informace (pro každý vrchol jeden,
abys věděl, jak tam tu texturu namapovat) a další informace, třeba
normálové a další mapy, animace apod.
Tyhle informace pak musíš nějak zpracovat, připravit si vertex/index
buffery, textury, shadery, animace..., pomocí matic určíš, jak se to má
zobrazit a pak to jen pošleš na grafickou kartu
Mezi ty běžně používané formáty bych zařadil třeba .FBX, .DAE, .X, .OBJ.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.