Diskuze: Graphics.Draw OutOfMemoryException
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Kreslit v .NET pomocí GDI+ přímo je docela hloupý nápad. A navíc kde máš ReleaseDC a ostatní příkazy BeginDrawing EndDrawing ?
https://docs.microsoft.com/…tdc-function
Chce to něco dostudovat ...
Znáš SharpDX ? nebo Unity ??? starý DirectX2D ???
https://nugetmusthaves.com/Tag/Direct2D
https://github.com/…hev/d2dsharp
https://archive.codeplex.com/?…
Já vim že by bylo mnohem lepší použít WPF nebo nějaký přímo grafický engine, ale tohle je jen takový experiment, proto tam taky chybí ReleaseDC. A příkazy BeginDrawing a EndDrawing nevím jak mám zavolat. Co jsem googlil mě odkázalo jen na c++.
Zatím jsem přišel na způsob který funguje. Jednou za čas prostě zavolat garbageCollector. Ale popravně o GC toho moc nevím, takže nevím jestli je to dobrý nápad.
přiznám se že se mi to nechce přepisovat ale tady máš knížku jak se to dělá:
https://ptgmedia.pearsoncmg.com/…olorfigs.pdf
a pak tady
https://docs.microsoft.com/…ns-lines-and-
rectangles-in-gdi
https://docs.microsoft.com/…managed-code
tady máš příklad
https://docs.microsoft.com/…eredgraphics?…
řek bych že ti tam chybí příkaz
context.MaximumBuffer = new Size(this.Width+1, this.Height+1);
Maximum buffer tam je každopádně si projdu to co jsi mi poslal. Díky za pomoc.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.