Diskuze: Jak spustit určitou část kódu každou 1 minutu ?
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 13 zpráv z 13.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
No jenomže, když to napíše takhle
while (nemocnice == 1)
{
do
{
while (!Console.KeyAvailable)
{
Console.WriteLine("Toto by se mělo zobrazit každých 10 sekund");
Thread.Sleep(100000);
}
} while (Console.ReadKey(true).Key != ConsoleKey.Escape);
{
Console.WriteLine("Ukončil jsi nemocnici.");
nemocnice = 0;
}
Console.ReadKey();
}
a zmáčknu ESC, tak se mi ten kód ukončí až když uběhne ta minuta.
Nedá se to napsat nějak, aby se po zmáčknutí nemuselo čekat než doběhne
ta minuta ?
PS: Nemusíš být hned takhle agresivní.
Tím Timerem jsem nemyslel uspat vlákno, ale použít Timer (časovač) například tak, jak uvedl Juraj Mlich
No dobře, to bych měl.
A ještě mám jednu otázku. Když napíšu switch a v jedné case si uložím do proměnné hodnotu, po ukončení switche ta hodnota v té proměnné už není. Dá se nějak udělat, aby tam ta hodnota zůstala ?
int promenna;
int pravda = 1;
switch (pravda)
{
case 1:
promenna = 25; //tu do te promenné nahraju číslo 25
break
}
Console.WriteLine("promenna"); //tu však ale už zase v sobě nemá uložené vůbec nic :/
Když použiješ uvozovky tak vypisuješ text.
Console.WriteLine(promenna);
Musíš deklarovat hodnotu proměnné hned na začátku
int promenna = 0;
Pokud chceš ukládat "pravdu", pak je lepší používat datový typ boolean (bool) a hodnoty true a false.
Nebude, protože se do proměnné přiřadí ve switchi 25
Zobrazeno 13 zpráv z 13.